Problemen wireless keyboard

Status
Niet open voor verdere reacties.

maartenaardbei

Gebruiker
Lid geworden
30 mei 2006
Geachte NN,

Sinds enige tijd ben ik het bezit van een wireless toetsenbord en muis van Labtec. Middels de bijgeleverde CD heb ik de juiste besturingsprogramma`s geïnstalleerd. Eén en ander werkt naar tevredenheid, behalve wanneer ik een letter wil herhalen. De zgn. herhaalvertraging bij mijn toetsenbordinstellingen staat op het 3e streepje (van links gezien), maar in deze stand kan ik niet snel achtereen dezelfde letter typen (vrij vervelend als je www e.d. wilt typen). Zet ik het knopje 1 standje naar rechts, dan wordt bijna elke letter die ik typ dubbel weergegeven. Idealiter wil ik dus een instelling tussen deze twee standen, daar de schuif echter niet gradueel verloopt maar in grote stappen, kan ik dit niet aanpassen. Heeft iemand suggesties hoe ik ervoor kan zorgen dat ik toch snel kan typen?

BVD!

Dit is in het BIOS van de PC in te stellen. Zoek eens naar ''Keyboard settings''. Daar is vertraging e.d. allemaal in te stellen en te fine-tunen.

Hoi Dillondarko,
Dank voor je reactie. Ben naar de BIOS gegaan, en heb de settings gevonden. Helaas zijn de keuzemogelijkheden ook hier niet erg groot; dezelfde als bij configuratiescherm->toetsenbord... Ik kan kiezen uit een delay van 1/4s, 1/2s, 3/4s of 1s, maar de stand tussen 1/4s en 1/2s zou de mijne moeten worden...Enig idee hoe dit te bereiken?

Dit is in het BIOS van de PC in te stellen. Zoek eens naar ''Keyboard settings''. Daar is vertraging e.d. allemaal in te stellen en te fine-tunen.

Nog steeds bestaand probleem toetsenbord

Geachte NN,

Helaas ondervind ik nog altijd problemen van bovenbeschreven probleem. Weet iemand of er toevallig een programma of wellicht een methode bestaat om de delay in een graduelere schaal te verdelen waardoor de juiste delay kan worden gekozen? Zoals gezegd kan er nu slechts uit 4 standen gekozen worden, terwijl de voor mij juiste instelling tussen de 3e en 4e mogelijkheid inligt.

Alvast bedankt voor jullie reactie,
mvg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan