problemen word 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

henk123

Gebruiker
Lid geworden
2 jul 2003
Ik heb een probleem met word 2007. Elke keer als ik word 2007 openen dan kan ik niet de tekst selecteren die ik getypt heb. Ook kan ik de muis niet tussen de regels plaatsen. Dit lukt wel met de pijltjes op het toetsenbord. Elke keer als ik word 2007 afsluit dan geeft hij de melding "Microsoft word 2007 werkt niet meer". Dan wordt word weer opnieuw opgestart. Het ligt verder niet aan de muis want die doet het prima.

Een jaar lang is er geen probleem geweest en dit is zo van de een op de andere dag gebeurd. Hoe kan ik dit oplossen?

Het lijkt erop alsof de bestanden alleen maar als read-only te openen zijn. Wat gebeurt er na naamswijziging van het basissjabloon normal.dot ?
(Word maakt dan zelf automatisch een nieuw basissjabloon aan).

basissjabloon normal.dot?

Wat bedoel je precies met basissjabloon normal.dot en waar kan ik dat vinden? Moet ik daar iets wijzigen?

Het zal wel aan mij liggen maar ik begrijp weinig van je verhaal. Wat moet ik nu precies waar doen? Je schrijft "Met VBA kan dat simpel." Wat is VBA?

Ik zie de code wel maar wat moet ik hiermee doen?

Verder schrijf je: "In de bijlage een excelbestand met een knop die de code uitvoert. " Ik zie geen knop. Wat bedoel je hiermee?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan