problemen :(:(:(

Status
Niet open voor verdere reacties.

david vdp

Gebruiker
Lid geworden
18 feb 2007
ik heb een versterker van 1000 watt maar mijn stroomkabel was losgekomen ik heb dat gemaakt en terug aan gesloten maar nu brandt mijn groen lichtje van de stroom maar heel lichtjes vroeger was dat heel fel en er komt geen muziek meer uit mijn baskist en boxen???ik heb al mijn kabels afgesloten en weer aangesloten en mijn zekeringen na gekeken en niets kapot:( :(

doet je versterker het nog wel.

doet je versterker het nog wel.

omdat het groene lampje brandt denk ik dat hij nog gaat maar ik weet niet hoe het komt dat het nu ineens maar flauw brandt maar mijn koelers draaien ook niet van mijn versterker maar zou het kunnen dat het mss mijn battery is of heeft dat daar niets mee te maken? :( :confused:

zit er randaarde op?
wellicht heb je de fase of de nul op de randaarde aangesloten?

zit er randaarde op?
wellicht heb je de fase of de nul op de randaarde aangesloten?

ik heb alles gestoken als het was aan gegeven en alles ging nog tot nu maar nu doe hij niets meer alleen als ik de remote tegen de + houd en tegen de remote dan flikkerd het rode lampje effen daarna niets meer koelers gaan ook niet :confused: :confused:

als hij het eerst wel deed en na het opnieuw aansluiten niet meer is er toch waarschijnlijk daar iets fout gegaan.
de fase en de nul maakt over het algemeen niet zoveel uit maar de randaarde (groetn/geel) die moet op het contact met het symbool als in de bijlage

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan