Problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Shadow_Reaper

Gebruiker
Lid geworden
17 apr 2007
Berichten
29
Hoi,
Mijn broertje heeft een soort programma gedownload genaamd "HT Ratings" wat word gebruikt voor het online voetbal spel hattrick.
nou is dus het probleem: toen hij wou inloggen kreeg hij een melding van windows waarin stond of hij het programma wou blokeren of toestaan, waarbij hij per ongeluk blokeren selecteerde.
Nou is dus mijn vraag: hoe kan je zo'n blokering opheffen?

Alvast bedankt
 
heb ik al geprobeerd maar ik krijg dat kreng gewoon niet aan de praat!
nog andere suggesties?
 
Op diezelfde pagina staat een manier om te controleren of hij weldegelijk iets tegenhoudt:

Logboekregistratie gebruiken
U kunt logboekregistratie inschakelen om de bron van inkomend verkeer vast te stellen en gegevens te verstrekken over het type verkeer dat wordt geblokkeerd. %Windir%\pfirewall.log is het standaardlogboekbestand. Ga als volgt te werk om logboekregistratie in te schakelen:
  1. Klik op Start, klik op Uitvoeren, typ firewall.cpl en klik op OK.
  2. Open het tabblad Geavanceerd.
  3. Klik in Logboekregistratie van beveiligingsgegevens op Instellingen.
  4. Schakel in Logboekinstellingen het selectievakje Verloren pakketten in logboek registreren in en klik op OK.
  5. Klik op OK om Windows Firewall af te sluiten.
 
Laatst bewerkt:
Als niks helpt,gewoon programma er af doen,schoonmaken met Ccleaner,en programma er terug op.
Lukt dat nog niet,gewoon een systeemherstel doenvan een dag eerder.
Dit zou je ook meteen kunnen doen,maar dan moet je nadien ook alles weer in orde brengen.Dus ook schoonmaken,Updates weer ophalen enz.:rolleyes:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan