Problems?!?

Status
Niet open voor verdere reacties.

prinzel

Gebruiker
Lid geworden
25 nov 2008
hallo, ik heb van de weke mijn lapop (met breedbeeldscherm) geformateerd en windows xp opnieuw geinstalleerd. Op het begin van instaleren heb ik van mijn schijf 10 gig, beschikbaar gestemd voor het instaleren?? ik snap er niks van maar het ston dat dat het slimste was, maar waar zijn nu die andere 40 gig?? want bij c: staat inderdaad nu 10 gig beschikbaar en er staat geen andere schijf bij voor de rest?

Ook mijn beeldscherm alles is 2x zo breed ziet er niet uit, maakt niet uit in welke resolutie die ook aangaat, het is te breed ,<--> dit word dus <----> zo breed. erg vervelend allemaal. Wie o wie kan mij helpen???

Ook heb ik geen geluid en ook mijn internet ontvanger als ik die aanzet met de knop komt er niks van er zijn draadloze netwerken gevonden ik heb hier geen software voor wat moet ik doen, BLEEEH I hate computers!

Drivers installeren, service pack 3 downloaden ( www.microsoft.com ). Kijk even bij apparaatbeheer. Rechtermuis op deze computer > beheren > apparaatbeheer. Staan er gele vraagtekentjes? Zoja, drivers voor die dingen installeren. Zonee, installeer service pack 3 en start je PC opnieuw op. Ik denk iig dat het een driver probleempje is. Voor die schijfruimte kan je rechtermuis op deze computer > beheren > schijfbeheer. Staat daar ergens een lege partitie, zoja rechtermuisknop erop en partitie installeren. Als het er niet staat, moet je eerst service pack 3 installeren en dan nog eens kijken!

Laat het maar even weten!,
Miquell

Laatst bewerkt:
jo thx de schijf is gelukt maar wat bedoel je met die dingen?

422958249_6_F_44.jpeg
dit zijn d evraagtekens, maar hoe moet ik dit oplossen, ik heb namelijk helemaal geen cd's hiervoor? iig al hartstikkebedankt voor je reactie!

Hoi !

Als je even merk & type van je laptop geeft, kunnen we je een link naar de benodigde drivers geven !

Greetz,

Harry.

Heeej ben ik weer tis een Paradigit notebook voyager 9270 :cool:

Ik zie dat elthernet er ook bij staat. Dit betekend waarschijnlijk dat je internet het niet doet. Zorg eerst dat je internet het weer doet, heb je echt 0 cd's bij je computer gekregen? Als je er wel één of meerdere bij hebt gekregen, stop die dan in je cd station en kijk voor welke driver het is. Als internet het weer doet, kun je de overige drivers downloaden op de site van de 'fabriekant'.

Succes en laat het maar weten,
Miquell

ja niet dus? ik heb het geformatteerd en hoe kan ik zien of ze erop staan? en weet eimand een andere manier iets te instaleren de drivers?

Hoi !

Je zegt dat je XP opnieuw hebt geinstalleerd !

Hoe heb je dat gedaan ?

Bij jouw laptop hoor je dan een bepaalde toetsencombinatie in te trommelen, waarop alles wordt teruggezet naar de fabrieks-instellingen, incl. de benodigde drivers etc.

Als je met een willekeurige andere XP-CD de HDD geformatteerd hebt en de verborgen partitie verwijderd zit je nu dus met een probleem.

Ik zou er even een mailtje/belletje aan wagen naar Paradigit en je probleem voorleggen.
http://www.paradigit.nl/?pageid=94

Hopelijk kunnen ze je de drivers alsnog toesturen.

Kan dit niet, dan moeten we op chipset etc. gaan zoeken en da's geen lekker klusje.

Greetz,

Harry.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan