process genaamd "windows" 99% CPU en 1.5GB Ram :/

Status
Niet open voor verdere reacties.

madrofiel

Gebruiker
Lid geworden
4 nov 2005
hey,

ik heb al eerder veel problemen gehad met mijn PC maar na 3x opnieuw installeeren ging het eindelijk goed maar nu krijg ik om de zoveel tijd een process genaamt "windows" het gebruikt 99% van me CPU en mijn overige ram (1.5GB) waardoor mijn PC heel sloom en bijna vast slaat. Weten jullie wat dit kan zijn?

alvast bedankt,
Ronald Mourik

Hoi !

Als dat niet helpt, zet je automatische downloads eens uit.

Greetz,

Harry,

okeee,

ik heb hitman pro 2 over mijn pc gehaald maar nix helpt om het weg te halen, ik heb hier een paar screenshotjes waar jullie misschien wat aan hebben....

Dit zijn de pictogrammen die ik op mijn bureaublad heb gekregen:
virus1et4.jpg

Dit is wat het pictogram van mijn (hoofd)hardeschijf is geworden:
virus2kt4.jpg

Dit is wat er in mijn C:\ staat... (vanaf waar de .tmp files beginnen tot helemaal onderaan zie scroll)
virus3xg4.jpg

ik heb gelukkig niet meer dat "windows" 99%CPU en 1.5GB Ram gebruikt, maar het is nog steeds niet weg :S
en windows update zet ik nooit aan....

Laatst bewerkt:
windows.exe is a process which is registered as a trojan. This Trojan allows attackers to access your computer from remote locations, stealing passwords, Internet banking and personal data. This process is a security risk and should be removed from your system.

Ff opgezocht via google. Als t windows.exe betreft is het neit al te best, alhoewel hierin niet gesproken word over het verknaken van je layout en het aanpassen van icoontjes. Maar goed, dit hoeft niet het enige virus op je pc te zijn natuurlijk dus ff scannen.. ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan