processen checker

Status
Niet open voor verdere reacties.

romic

Gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2007
hey,

'k Heb een programmatje gemaakt dat al je processen ophaalt en kijkt in een txt database of het een safe/check/malware of unknow process is.
Waarschijnlijk zijn er nu nog veel unknow processen, maar ik heb toch al alle background processen van mijn vista en een xp in de db gezet, dus hij zou er zeker een paar moeten kennen. Als er een unknow process is, zal het automatisch doorsturen.
(Je kan kiezen tussen automatisch doorsturen, vragen en nooit sturen, en alleen de naam vd processen worden doorgestuurd, geen enkele andere info)
Updates gebeurt automatisch, en je merkt er niks van. (behalve dat voorheen unknow processen nu wel know zijn)

cya

Final release!

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Begint met een fout:

Code:
Zie het einde van dit bericht voor meer informatie over het aanroepen 
van JIT-foutopsporing (Just In Time) in plaats van dit dialoogvenster.

************** Tekst van uitzondering **************
System.Net.WebException: Kan geen verbinding met de externe server maken ---> System.Net.Sockets.SocketException: Er is geprobeerd toegang te verkrijgen tot een socket op een volgens de toegangsmachtigingen niet toegestane manier
   bij System.Net.Sockets.Socket.DoConnect(EndPoint endPointSnapshot, SocketAddress socketAddress)
   bij System.Net.Sockets.Socket.InternalConnect(EndPoint remoteEP)
   bij System.Net.ServicePoint.ConnectSocketInternal(Boolean connectFailure, Socket s4, Socket s6, Socket& socket, IPAddress& address, ConnectSocketState state, IAsyncResult asyncResult, Int32 timeout, Exception& exception)
   --- Einde van intern uitzonderingsstackpad ---
   bij System.Net.WebClient.DownloadFile(Uri address, String fileName)
   bij Microsoft.VisualBasic.MyServices.Internal.WebClientCopy.DownloadFile(Uri address, String destinationFileName)
   bij Microsoft.VisualBasic.Devices.Network.DownloadFile(Uri address, String destinationFileName, ICredentials networkCredentials, Boolean showUI, Int32 connectionTimeout, Boolean overwrite, UICancelOption onUserCancel)
   bij Microsoft.VisualBasic.Devices.Network.DownloadFile(String address, String destinationFileName, String userName, String password, Boolean showUI, Int32 connectionTimeout, Boolean overwrite, UICancelOption onUserCancel)
   bij Microsoft.VisualBasic.Devices.Network.DownloadFile(String address, String destinationFileName)
   bij checkit.Form1.Form1_Load(Object sender, EventArgs e)
   bij System.EventHandler.Invoke(Object sender, EventArgs e)
   bij System.Windows.Forms.Form.OnLoad(EventArgs e)
   bij System.Windows.Forms.Form.OnCreateControl()
   bij System.Windows.Forms.Control.CreateControl(Boolean fIgnoreVisible)
   bij System.Windows.Forms.Control.CreateControl()
   bij System.Windows.Forms.Control.WmShowWindow(Message& m)
   bij System.Windows.Forms.Control.WndProc(Message& m)
   bij System.Windows.Forms.ScrollableControl.WndProc(Message& m)
   bij System.Windows.Forms.ContainerControl.WndProc(Message& m)
   bij System.Windows.Forms.Form.WmShowWindow(Message& m)
   bij System.Windows.Forms.Form.WndProc(Message& m)
   bij System.Windows.Forms.Control.ControlNativeWindow.OnMessage(Message& m)
   bij System.Windows.Forms.Control.ControlNativeWindow.WndProc(Message& m)
   bij System.Windows.Forms.NativeWindow.Callback(IntPtr hWnd, Int32 msg, IntPtr wparam, IntPtr lparam)

************** Geladen assembly's **************
mscorlib
    Assembly-versie: 2.0.0.0
    Win32-versie: 2.0.50727.1378 (REDBITSB2.050727-1300)
    CodeBase: file:///C:/Windows/Microsoft.NET/Framework/v2.0.50727/mscorlib.dll
----------------------------------------
checkit
    Assembly-versie: 1.0.0.0
    Win32-versie: 1.0.0.0
    CodeBase: file:///C:/Users/WILLIAM/Downloads/checkit%5B1%5D/checkit.exe
Microsoft.VisualBasic
    Assembly-versie: 8.0.0.0
    Win32-versie: 8.0.50727.1378 (REDBITSB2.050727-1300)
    CodeBase: file:///C:/Windows/assembly/GAC_MSIL/Microsoft.VisualBasic/8.0.0.0__b03f5f7f11d50a3a/Microsoft.VisualBasic.dll
System
    CodeBase: file:///C:/Windows/assembly/GAC_MSIL/System/2.0.0.0__b77a5c561934e089/System.dll
System.Windows.Forms
    CodeBase: file:///C:/Windows/assembly/GAC_MSIL/System.Windows.Forms/2.0.0.0__b77a5c561934e089/System.Windows.Forms.dll
System.Drawing
    CodeBase: file:///C:/Windows/assembly/GAC_MSIL/System.Drawing/2.0.0.0__b03f5f7f11d50a3a/System.Drawing.dll
System.Configuration
    CodeBase: file:///C:/Windows/assembly/GAC_MSIL/System.Configuration/2.0.0.0__b03f5f7f11d50a3a/System.Configuration.dll
System.Xml
    CodeBase: file:///C:/Windows/assembly/GAC_MSIL/System.Xml/2.0.0.0__b77a5c561934e089/System.Xml.dll
System.Runtime.Remoting
    CodeBase: file:///C:/Windows/assembly/GAC_MSIL/System.Runtime.Remoting/2.0.0.0__b77a5c561934e089/System.Runtime.Remoting.dll
System.resources
    Win32-versie: 2.0.50727.312 (rtmLHS.050727-3100)
    CodeBase: file:///C:/Windows/assembly/GAC_MSIL/System.resources/2.0.0.0_nl_b77a5c561934e089/System.resources.dll
System.Windows.Forms.resources
    Win32-versie: 2.0.50727.312 (rtmLHS.050727-3100)
    CodeBase: file:///C:/Windows/assembly/GAC_MSIL/System.Windows.Forms.resources/2.0.0.0_nl_b77a5c561934e089/System.Windows.Forms.resources.dll
mscorlib.resources
    CodeBase: file:///C:/Windows/Microsoft.NET/Framework/v2.0.50727/mscorlib.dll

************** JIT-foutopsporing **************
Als u JIT-foutopsporing wilt inschakelen, moet in het configuratiebestand voor deze
toepassing of computer (machine.config) de waarde
jitDebugging in het gedeelte system.windows.forms zijn ingesteld.
De toepassing moet ook zijn gecompileerd terwijl foutopsporing
was ingeschakeld.

Bijvoorbeeld:

<configuration>
    <system.windows.forms jitDebugging="true" />
</configuration>

Wanneer JIT-foutopsporing is ingeschakeld, worden onverwerkte uitzonderingen
naar het JIT-foutopsporingsprogramma gestuurd dat op de computer is geregistreerd
en worden niet door dit dialoogvenster verwerkt.

en als je het zip bestand eerst uitpakt voordat je de exe uitvoert?
Wat staat er juist boven heel die JIT foutcode?

je hebt er zojuis +- 20 unknown bij in je database :P

p.s. komop zeg winamp, daemon, winrar, multimon en als klap op de vuurpijl CHECKIT unknown
voeg ze maar gauw toe :P

*edit oeps een complimentje vergeten, bij deze :)

Laatst bewerkt:
Die heb ik uitgepakt
En met admin rechten (Zou eigenlijk niet mogen, mr probeer het eens.)

FF offtopic:
Ik probeer nog altijd dit record te verbreken:

De getallen van 1 tot 1 miljard te typen in... woorden...
Ik ben pas bij de: twaalfhonderdrienetwintig
Wil iemand mij helpen???
Je kan hiervoor mss een programma schrijven.
Je zal de pc het hele telsysteem moeten uitleggen, en eens overlezen achteraf om de uitzonderingen eruit te halen, maar het bespaart toch veel tijd/typwerk.
btw, is het niet officieel duizendtweehonderdrieentwintig ipv twaalfhonderdrieentwintig?
(Kan zijn van niet hoor)

_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_

je hebt er zojuis +- 20 unknown bij in je database :P
p.s. komop zeg winamp, daemon, winrar, multimon en als klap op de vuurpijl CHECKIT unknown
voeg ze maar gauw toe :P
Kun je ze mss ook even verzenden als hij je daarom vraagt (of bij opties op automatisch verzenden zetten?)
Ik heb alle background processen van 2 pc's erin gezet.
en winamp & winrar zijn nu niet echt background processen.
Zodra je je proc's hebt verzonden, zet ik ze wel in de database.

*edit oeps een complimentje vergeten, bij deze :)
Danku :D

+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_
Volgende update:
-code optimalisatie (functions en subs, zo min mogenlijk variablelen.)
-kleine bugs oplossen
-Pastmachine (Kan nog andere naam krijgen)
___Je kan een datum selecteren en kijken welke proc's er toen runden.
-Autocheck
___Vooral gemaakt voor de pastmachine, zorgt dat er om de [VULZELFIN] minuten automatisch een check gemaakt wordt, en opgeslagen.

Update volledig af!!!
Download nu vanaf de main post!!!

_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_
FINAL RELEASE--->zie main post

Laatst bewerkt:
uhh ik dacht dat ik ze al verzonden had want er stond default = automatisch ofzoiets kan zijn dat het tegengehouden wordt door m'n hardware firewall maar daar kan ik dan niets aan doen

en dat tellen in woorden is best grappig ik ga eraan beginnen :)

*edit k ben bij 100 :D
*edit2 1000 :P

william ik daag je uit wie het eerst bij een miljoen is :)

*edit3 nvm william ik ben er al wat is het record?
ohja is het bv
vier duizend zevenhonderd zes en zestig
of
vier duizend zevenhonderd EN zes en zestig
en hoe zit het als de duizend er niet voor staat? dus zevenhonderd zes en zestig of zevenhonderd en zes en zestig

Bijlagen

Laatst bewerkt:
uhh ik dacht dat ik ze al verzonden had want er stond default = automatisch ofzoiets kan zijn dat het tegengehouden wordt door m'n hardware firewall maar daar kan ik dan niets aan doen.

Kan zijn, maar in deze final release heb ik wat gesleutelt aan het verzenden vd processen.
Het zou nu wel moeten lukken.

je moet mensen wel vertellen dat je files aanmaakt want het is heel vervelend als je je schijf schoon probeert te houden er er staan ineens extra files waarvan je niet weet wat het is

c:\checkit\

je moet mensen wel vertellen dat je files aanmaakt want het is heel vervelend als je je schijf schoon probeert te houden er er staan ineens extra files waarvan je niet weet wat het is

c:\checkit\

Ik zal de map aanpassen naar de program files, zodat deze bij uninstall worden verwijderd.
(Moet je natuurlijk eerst installeren, daar zal ik nog wel es een zipje voor uitbrengen. (met een setup.exe))

ff melden dat we al aan versie 11 van de database zitten.

Laatst bewerkt:
wat zouden jullie ervan vinden als er binnenkort ook een functie komt om te checken of al je geinstaleerde programma's up to date zijn?

uhh ik dacht dat ik ze al verzonden had want er stond default = automatisch ofzoiets kan zijn dat het tegengehouden wordt door m'n hardware firewall maar daar kan ik dan niets aan doen

en dat tellen in woorden is best grappig ik ga eraan beginnen :)

*edit k ben bij 100 :D
*edit2 1000 :P

william ik daag je uit wie het eerst bij een miljoen is :)

*edit3 nvm william ik ben er al wat is het record?
ohja is het bv
vier duizend zevenhonderd zes en zestig
of
vier duizend zevenhonderd EN zes en zestig
en hoe zit het als de duizend er niet voor staat? dus zevenhonderd zes en zestig of zevenhonderd en zes en zestig

Heb je het echt allemaal getypt of heb je d'r een programmatje voor?:rolleyes:

ik heb een programma geschreven dat het voor mij typt :P ik had hem aangezet maar 1-25M duurde wel een uur dus ik ben nog niet bij de 1Miljard. waar haal jij het record vandaan eigenlijk?

p.s. het bewaren van de getallen word wel lastig aangezien 24-25M al 60Mb is

ik heb een programma geschreven dat het voor mij typt :P ik had hem aangezet maar 1-25M duurde wel een uur dus ik ben nog niet bij de 1Miljard. waar haal jij het record vandaan eigenlijk?

p.s. het bewaren van de getallen word wel lastig aangezien 24-25M al 60Mb is

Mag alstjeblieft heel erg alstjeblieft de sourcecode zien, dan kan ik ook even een programmatje maken, ik kwam er namelijk niet uit hoe het moest...:rolleyes:

uhh waarom moet je een programmatje maken als je de source hebt? dan heb je het programmatje toch al? :P.

ik zal je een tip geven. maak een functie die alle buitengewone dingen op het scherm zet.
1..20 30-40-50-60-70-80-90-100-1000-1000000 enz enz en roep deze dan aan op de manier die je nodig hebt. je zult wat moeten spelen met getallen en computeristische wiskunde maar hey das toch leuk :D

ff om jou te plagen :P:
http://www.echo-gaming.eu/numbers.txt

Nee, ik heb geen sourcecode Ik wil die van jou graag zien:rolleyes:

hahahahaha.
Een textdocument dat er langer over doet om te openen dan 50 gemiddelde websites (op mijn pc dan)
ge-wel-dig.

Anyway, inderdaad nog veel onbekende processen, maar ziet er leuk uit.

V.:thumb:

nope ik doe niet aan volledig code posten ik wil je helpen met maken maar dan moet je wel een thread maken met waar de knelpunten voor jou zitten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan