processen

Status
Niet open voor verdere reacties.

donny94

Gebruiker
Lid geworden
21 jun 2009
Berichten
11
sorry als dit topic verkeerd staat, maar zouden jullie m dan goed willen zetten??

nu mijn vraag:

ik heb een aantal processen die een beetje veel geheugen in gebruik nemen, maar weet niet precies of dat oké is. ik heb hier printscreen, en zouden jullie dan willen kijken of alles normaal draait? en wat ik er misschien aan kan doen zodat het geheugen gebruik minder word? ik zal het zeer op prijs stellen

naamlooszrj.jpg

setup: windows vista home primium sp1
intel core 2 duo cpu
3gb ram
 
Laatst bewerkt:
en wat neemt er dan zoveel??? ik zie in totaal maar 7% gebruik

je hebt wel veel processen op je pc
 
Laatst bewerkt:
Eerst maar eens kijken wat er allemaal opstart.
Typ in het zoekvak msconfig en ga naar het tabblad opstarten en kijk daar wat allemaal opstart.
Als je niet weet wat wat is kan je hier kijken:

http://www.computer-support.nl/Systeemtaken/Overzicht.php

Vink uit wat niet noodzakelijk op de achtergrond moet draaien en dus niet mee hoeft op te starten.
Dus zal al wat processen schelen.
En dat svchost dit aangeeft is normaal.
 
Dat kan inderdaad aardig wat schelen afhankelijk van wat er en hoeveel er opstart.
 
Dat kan inderdaad aardig wat schelen afhankelijk van wat er en hoeveel er opstart.

oke, bedankt

maar ik ben nu al bezig, en er staan gelijk en 3 dezelfde:S intel comon user interface
daar staan er 3 van, maar moet ik ze alle 3 uitschakelen, of alle 3 laten staan
 
Alledrie uit als je het niet nodig hebt.

jah:p waar zijn ze dan voor nodig, op die ene site staat dat er 1 tje nodig is voor het systeem, eentje KAN ik uitschakelen als ik meet geheugen nodig heb, en eentje moet ik nog kijken
 
1 voor 1 uitschakelen en opnieuw opstarten en kijken of je PC nog goed draait. Zo niet, weer aanzetten.
 
1 voor 1 uitschakelen en opnieuw opstarten en kijken of je PC nog goed draait. Zo niet, weer aanzetten.

het is al goed.. ik heb van die drie heb ik er een aan gelaten omdat die nodig was voor het systeem, de andere 2 stond dat ik ze uit kon schakelen. maar bedankt, kan een slotje op dit topic
 
Slotje gaat er niet op maar je moet hem zelf even op opgelost zetten rechts onderaan deze pagina.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan