processor 125 watt?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ruben94

Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2009
hallo
ik heb een phenomII X4 920 processor die 125 watt verbruikt. ik zie net, dat mijn moederbord ECS GF8100VM-M3 max. 95 watt geeft: Up to 95 watt TDB only.
Wat mis ik nu? Kan mijn processor niet even snel zijn als hij hoort?

Wat hebben de wattage van je CPU en je moederbord met elkaar te maken ?

Je VOEDING zorgt voor het juiste wattage van je hardware, dit is belangrijk niet hoeveel watt je CPU en Moederbord verbruiken/max aankunnen.
Je moederbord geeft GEEN stroom aan je CPU dat doet de voeding dus !!

Lol idd, het staat op de website
Misschien toch een andere combinatie gaan aanschaffen?
Maar ik denk dat het gewoon zal werken... try en bay

Kijk eens in de bios of bij de eigenschappen van deze computer

Rechtermuisknop op het icon "Deze Computer" gevolgd door "Eigenschappen"

Damn dit heb ik nog NOOIT gehoord.

Please rag dat moederbord eruit en koop een Gigabyte of een Asus.

Mijn CPU draait idle al 80 Watt. Als ik ga gamen schiet ie naar de 125 Watt en veel hoger en jouw moederbord ondersteund tot MAX 95 Watt :eek: OMG !!!!

mmm, wat moet ik te weten komen? hij staat hier op t moment niet.
windows installeert hij opt moment niet.
toen vista er op stond, zei hij: amd phenom processor model uknown,

hij draait geloof ik wel op 2800Mhz. precies als volgens het doosje.
is er dan niets aan de hand? wat kan er gebeuren als ik tijdens het gamen (wel GTA4) de cpu te weinig stroom krijgt?

Of je spel loopt vast of je Pc klapt uit.

Ik kan je nu al beloven dat je met MAX 95 Watt powersupplie GTA IV NIET kunt draaien !!!

maar er zijn andere phenom I en II processors die wel 95 watt draaien.

Waarom denk je dat ik in mijn pc een voeding van MAX 750 Watt heb hangen en een gigabyte moederbord heb ???

Geloof me GTA IV draai je NIET met max 95 watt power supplie, zoals ik eerder zei, mijn CPU draai IDLE al 80 WATT !!

Dik genaaid, die zaak weet gewoon niet wat ze aan het doen zijn of waar ze het over hebben.

Gewoon een CPU op een moederbord zetten wat niet compatible is, zielig gewoon !!!

Nee, zover ik zijn oude draadjes goed heb gelezen heeft hij het in een winkel gekocht die het ook in elkaar gezet heeft.

bedankt allemaal. mijn pa komt net terug van de winkel, volgens hen kon de processor (amd phenom II X4 920) wel op het moederbord zodner problemen, als het wel problemen gaf komen ze m ophalen. ook kan volgens hen de recom 450+ watt ook icm een phenom II X4 920, moederbord, ati 4830 ed.
als het allemaal niet gaat werken komen ze m halen, heerlijke garantie!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan