Hallo,
Ik heb momenteel een laptop en ben bezig om een budget game pc in elkaar te zetten.
De laptop heb ik al zo'n 2 jaar en is toe aan een upgrade.
ik heb destijds het geheugen vervangen maar hij is ook wel toe aan een processor upgrade.
Maar waar kan ik zo,n processor vinden? ik heb al gekeken op google maar ik kan geen webshop vinden die dat verkoopt.
Laptop info:
Acer Aspire 5334-902g25mn
2,2 ghz intel celeron processor
15,6 ich lcd scherm
2gb ddr3 geheugen (is 4 geworden door upgrade)
250gb hdd
ik zou dus graag mijn processor willen vervangen zodat die wat sneller wordt en gewoon in zijn geheel wat beter functioneert.
Het enige probleem is dat ik geen website weet waar ik zo,n processor kan kopen voor mijn laptop.
ik hoop dat jullie dat wel weten en mij daarbij willen helpen.
Gr Vincent
ps: het is niet voor game doeleinden. Alleen voor school omdat we daar steeds meer met laptops werken.
gamen doe ik wel met mijn game pc die ik al bijna in elkaar heb xD
Ik heb momenteel een laptop en ben bezig om een budget game pc in elkaar te zetten.
De laptop heb ik al zo'n 2 jaar en is toe aan een upgrade.
ik heb destijds het geheugen vervangen maar hij is ook wel toe aan een processor upgrade.
Maar waar kan ik zo,n processor vinden? ik heb al gekeken op google maar ik kan geen webshop vinden die dat verkoopt.
Laptop info:
Acer Aspire 5334-902g25mn
2,2 ghz intel celeron processor
15,6 ich lcd scherm
2gb ddr3 geheugen (is 4 geworden door upgrade)
250gb hdd
ik zou dus graag mijn processor willen vervangen zodat die wat sneller wordt en gewoon in zijn geheel wat beter functioneert.
Het enige probleem is dat ik geen website weet waar ik zo,n processor kan kopen voor mijn laptop.
ik hoop dat jullie dat wel weten en mij daarbij willen helpen.
Gr Vincent
ps: het is niet voor game doeleinden. Alleen voor school omdat we daar steeds meer met laptops werken.
gamen doe ik wel met mijn game pc die ik al bijna in elkaar heb xD