Processor doet het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

erogluer

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 apr 2007
Ik heb voor mijn Asus P4S8X moeder board een snellere processor gekocht. Ben dus van een socket 478 2,4GHz naar een 3,4GHz processor gegaan. Maar wanneer ik de nieuwe processor op mijn moeder board plaats gebeurt er niets. Scherm blijft blank en er komt een soort van alarm signaal op. Ik heb intussen mijn bios wel upgedate maar er verandert niets. kan iemand mij helpen!!!!!!

Miss dat je de processor er niet goed in heb gedaan, bijv je heb een vierkant

_______
|_ ___ __|
|_| | _|
|_|__¬ |_ | < dat is een vierkant :evil: :P De Processor dus en Mbord
|_____¬_|
Nou zit er een pijltje hoe je hem erin moet doen ik doe het ff voor met een ¬

op dat Moederbord zit ook een klein ¬ Haakje , Die 2 haakjes van Moederbord en Porcessor moeten alle 2 de zelfde kant op wijzen ¬
¬ Zoiets,

miss is dat verkeerd gegaan, en heb je m 90 Grade te veel gedraait en dan werkt t niet miss heb je er wat aan ( k hoop t ):)

Laatst bewerkt:
heb de nieuwe processor op de zelfde manier als de oude er in gedaan

Miss is de Voeding dat niet genoeg, een 3.4 Ghz Vreet Zoieso 80 tot 100 watt van de voeding, de oude 2,4 Ghz natuurlijk een stuk minder, dat zou de oorzaak kunnen zijn,

wat voor Voeding heb je en Hoeveel watt ??

Btw Ik denk dat je nieuw ben Srry heel erg dom van me K ga me schamen

WELKOM OP HELPMIJ.NL :)

Laatst bewerkt:
In de cpu support list staat "P4-2.80 GHz (533 FSB, L2 cache:512KB) ALL 1002 ", als snelste die erin kan.

Zal eens in de manual neuzen, als die binnen is, die site is zo traag als dikke jeweetwel.

kan in dit geval iemand mij helpen hoe ik aan een MSI 865PE Neo2-P Platinum Edition moederbord kom??
Heb al heel wat sites afgezocht maar niet gevonden. een link naar een goede webwinkel is ook welkom.

Laatst bewerkt:
Je begint met een processor, en met alleen een frequentie is het lastig zoeken, welke dus, waar de fsb niet van bekent is, dat bord ondersteund alleen 400 en 533, en nu heb je een vraag over een moederbord, ik snap er geen hout meer van.:confused:

het gaat er om dat mijn 3,4GHz processor het op een of andere manier werkt. als mijn huidige moeder board tot 2,8 GHZ ondersteund dan moet ik een andere moederboard kopen denk ik.
Andere oplossingen zijn van harte welkom

gaat niet lukken het bord ondersteunt alleen maar 400MHz/533MHz .
geen 800MHz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan