Processor doet het niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Blackbetty141

Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2009
Hallo,

Ik heb voor mn ouders in hun PC een nieuwe processor uitgezocht met socket 462. Omdat deze nieuw niet meer te vinden waren, heb ik er een van marktplaats gehaald. Ik heb hem nu binnen, alleen is het probleem als ik hem in de PC stopt zoals het moet, gaan de fans en de hd draaien, maar dan krijg ik geen beeld. De aan/uit knop en de resetknop werken dan ook niet meer en ik moet hem dan uitzetten door de knop op de voeding om te zetten.

Processor: AMD Athlon 2200 mHz
Moederbord: MSI MS-6380e

Wat doe ik verkeerd?

PS. Ik heb al wel dit gevonden:
http://eu.msi.com/index.php?func=prodcpusupport&maincat_no=1&prod_no=495#menu

De Thoroughbred Athlon 2200+ is wel supported, maar de Thorton niet

Laatst bewerkt:
ik denk eerder dat deze cpu niet woord herkent probeer eens een bios flash met ja helaas een andere cpu

ik denk eerder dat deze cpu niet woord herkent probeer eens een bios flash met ja helaas een andere cpu

Oke, ik zal het morgen wel even proberen. Maar dat met de andere cpu is niet erg, want heb de oude er nog liggen :thumb:

Ja, heb geprobeerd om het bios te flashen, maar ik krijg dan de melding dat het bestand te groot is... dus kan ik de bios niet flashen :(

Flashen is een ander woord voor je BIOS updaten.
Maar nog even een melding: niet zomaar doen, als het werkt moet je er niet aan zitten. Pas als je zeker weet dat je BIOS update het zou verhelpen moet je het doen. Als het fout gaat kun je je moederbord namelijk weggooien.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan