processor doet het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sercan.M

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2010
Hallo.

Ik heb een pc van ongeveer 2-3 jaar oud met een nogal langzame processor erin(intel 2140 1.6GHz). Deze processor wil ik dus vervangen met een intel celeron e330 2.50GHz, maar als ik deze in mijn pc plaats doet mijn pc niks(hij gaat wel aan maar verder niks, geeft ook geen piepje meer bij het opstarten). Nu is mijn Vraag kan mijn pc/moederbord deze processor wel aan?

ik heb een: Acer aspire M3610
Moederbord: Acer MRS600M
Huidige processor: intel 2140 1.6GHz

Alvast bedankt:D

M.V.G
Lolmaster15

Hooi lolmaster15,
Jij moet eerste uitzoeken wat voor moederbord in je machine hebt.
Je moet eerste kijken welke processoren ondersteunt dat moederbord
dan ga je hem (? door een betere vervangen?)
Succes...:thumb:

De voet is een 775 dus dat moet passen. Ook de verdere specs liggen dicht bij elkaar. Alleen is de celeron E3300 ongeveer 4x krachtiger...
De cpu is gegarandeerd goed?
Zit er op de juiste manier in?

Hooi lolmaster15,
Jij moet eerste uitzoeken wat voor moederbord in je machine hebt.
Je moet eerste kijken welke processoren ondersteunt dat moederbord
dan ga je hem (? door een betere vervangen?)
Succes...:thumb:

Hoi

ik had in mijn vraag ook al gezet welke moederbord het was namelijk een: Acer MRS600M, maar jammer genoeg kan ik dus helemaal geen info vinden over deze moederbord. ik heb gezocht in de boekjes van de pc en ook een heletijd gezocht op google maar niks kunnen vinden dus kan ik ook niet weten welke processoren mijn moederbord ondersteund daarom stel ik mijn vraag hier op deze site:)

De voet is een 775 dus dat moet passen. Ook de verdere specs liggen dicht bij elkaar. Alleen is de celeron E3300 ongeveer 4x krachtiger...
De cpu is gegarandeerd goed?
Zit er op de juiste manier in?

Ja dat klopt het is een socket 775. De processor is 100% goed is nog nooit gebreukt dus het is gewoon een nieuwe processor. En ja de processor zit er goed in(kan namelijk maar op 1 manier:p)

dan denk ik dat het moederbord de processor niet ondersteund ik zal toch nog even kijken.....

o wacht ik heb iets over het hoofd gezien (dom van mij) hij heeft zelf een celeron dual core dus ik weet het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan