Processor kapot?

Status
Niet open voor verdere reacties.

ThijsKoster

Gebruiker
Lid geworden
14 apr 2002
Een paar maanden terug kwam ik erachter dat de computer van een vriend minder herrie maakte. Ik heb toen de boel opengehaald en toen bleek dat de cooler op de processor bijna niet meer draaide. Hij heeft de computer niet meer gebruikt totdat ik er een nieuwe cooler op heb gezet.

Nu word Windows (98) steeds langzamer en steeds minder spellen doen het nog. Ik heb toen met AIDA32 gekeken of er nog bijzonderheden te melden waren en zag toen dit.

Het kan aan mij liggen maar ik geloof niet dat dit goed is ofwel?

Mvgr. Thijs

Bijlagen

• cpu.png
    cpu.png
    24,1 KB · Weergaven: 25
Bijlage

Het kan aan mij liggen maar ik kan de bijlage niet zien. :confused:

Mvg.

Hiero, jpeg-tje van gemaakt

Bijlagen

• cpu.jpg
    cpu.jpg
    59,7 KB · Weergaven: 30
Die L2 cache zit gewoon niet op dat type processor. Daar is verder niets mis mee d8 ik zo.

Misschien heeft ie een virus ofzo op zijn pc staan dat ie slomer wordt. Scan hem een en haal Ad-aware er eens over heen om te kijken of er geen spyware op de pc zit.

Sorry voor de printscreen.

Ik heb nog niet zo lang geleden de boel opnieuw geïnstalleerd bij hem, maandje of twee geleden denk ik. Toen deed ie het ook al maar het lijkt wel of het steeds erger wordt.

Maar op het moment scant AdAware helemaal geen spam (enkel cookies). Voor een virus moet ik van de week even kijken. Hij heeft namelijk geen virusscanner, maar ik denk eigenlijk niet dat het softwarematig is aangezien het eigenlijk al vanaf de installatie is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan