Processor - Koeling - Fan?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Limbo DFL

Gebruiker
Lid geworden
17 nov 2007
Hoi, sinds een maandje ben ik in het bezit van een Acer Aspire 5315 gekocht bij Mediamarkt voor 599. Vista heb ik al meteen afgegooid en xp erop gezet. Alles 100 %.

De fan in de laptop maakt een brommend geluid... speedfan erop en hij geeft aan dat de HD gewoon ca. 38 gr en de temp1 meestal 50 is. Ik vind het vrij storend dat om de 10 sec steeds het "brommend" geluid aanwezig is. Ook is nu al voor de 3e keer de laptop spontaan uitgeallen. Errug vervelend allemaal.

Heeft iemand een oplossing of antwoord waardoor e.e.a. komt? Als ik de forums doorspit zie ik dat 50 oC geen probleem is en dat sommige gebruikers wel een de 75 overschrijden dus dat lijkt me niet het probleem. Verder voelt ook af en toe het toetsenbord en de onderkant van de laptop vrij warm aan.

Ik hoop dat dit voldoende info biedt en anders ben ik uiteraard bereid om meer info te geven.

mvg,
Eric alias LimboDFL

het kan ook je video gedeelte zijn dat zo warm word.
Maar als ik je mag adviseren?? als je het niet echt vertrouwd??
Terug gaan naar de mediamarkt,laat hun het maar oplossen.
maar ja dan zal vista er wel weer op moeten,anders beginnen ze daar over te klagen

succes

Niet mee knoeien terug gaan naar mediamarkt of contact opnemen met acer ( werkt sneller dan mediamarkt) want een brommende ventilator en uitvallen is niet normaal.
Je hebt ten slotte niet voor niets garantie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan