Processor, koeling past niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tommygun

Gebruiker
Lid geworden
6 jul 2005
Heej,

kheb zn MSI k8n neof mb socket 939, en een amd 3200+ processor, was bezig met inbouwen.. maar heb grote problemen met het plaasten van de (orginele) koeling op me processor....

de koelpasta is nagenoeg al bijna weg van het optillen en plaatsen van de koeling opnieuw en opnieuw..

waarom kan ik die niet gewoon simpel plaatsen?!

Doe je toch iets niet goed ik kan hem in één keer plaatsen, eerst goed bekijken hoe het zit en dan plaatsen.
Als de koelpasta niet meer aanwezig is nieuwe aanbrengen anders krijg je problemen dat die zijn warmte niet kwijt kan.

jah, ik doe alles volgens het boekje... lijkt net of die ijzeren stang niet lang genoeg is op over het 2e dingetje heen te gaan... en nieuwe koelpasta aanbrengen? waar haal ik die?

Heb je het koelblok goed gemonteerd op de processor en de klem die je bedoeld gaat altijd wat zwaar omdat het goed vast behoord te zitten en koelpasta hebben ze bij de pc winkel en anders heb ik wel een tube moet je hem wel komen halen.:D
Wat bedoel je met stang de klem waarmee je de processor vast zet?

Geplaatst door Tommygun
lijkt net of die ijzeren stang niet lang genoeg is op over het 2e dingetje heen te gaan

Je hebt daar aardig wat kracht voor nodig. Een hulp middel misschien, 1 kant klem je vast aan 1 kant van je processor socket. Voor de andere kant neem je een niet puntig voorwerp, bvb een houten lat. Druk nu stevg naar beneden tot je aan de clip zit. Duw nu met een niet metalen sterk voorwerp de stang over de clip.

okej, alles past nu. (2 man hulp :confused:)
maar er is nog 1 dingetje. ik krijg geen beeld (no signal input)

system specs:

Chieftec Bigtower Dragon 410w
MSI K8N NEO4-F mobo
AMD 64 3200+ (socket 939, venice)
Gainward 6600GT GS GLH
Maxtor 160gb sata
Aopen DL DVD
NEC DL DVD
2x kingston 512 mb

ik heb wel vaker gehad, bij oude pctje, dat ik geen beeld heb. maar weet iemand hier een handige (snelle) tip op?
wil namelijk vanaaf nog WoW spelen, hopelijk tegen 3 uur aan.

Geplaatst door Tommygun
maar er is nog 1 dingetje. ik krijg geen beeld (no signal input)

Dan zijn er 2 mogelijkheden.

1° Je vga kabel, naar je monitor is defect
2° Je vga kabel zit niet goed ingeplugd in je kaart.

neej, ik denk dat me kabel wel goed zit, kheb er apart zn DVI kabel bijbestelt. en ik heb ook nog de normale vga kabel geprobeert met 2 convertertjes naar DVI. nog even de videokaart erin en eruit.

ledje en vent van vidkaart brand wel

Nou geweldig, alles doet het

kon alleen niet de mijn eigen windows xp vinden, dus moet een copy. dus kan weer niet service pack 1, 2 installeren
en een of andere vage reden is mijn WoW cd2 kapot. die nog nooit eerder is gebruikt..

why is this happening to me?!

maja, weet iemand een oplossing voor het windows probleem? in windows me cdkey veranderen?

en ik heb al geprobeert met alcohol 120% die cd2. maar lees fout na lees fout.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan