Processor/moederbord kapot

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jeroenvo1

Gebruiker
Lid geworden
1 okt 2011
Hallo,

Ik heb gister een nieuwe behuizing gekocht, en ik heb alle onderdelen in de nieuwe behuizing geplaats.
Tijdens de installatie ging alles zonder probelemen tot ik hem aan wou zetten. Ik had alle kabels goed aangesloten maar ik kreeg geen beeld. Als ik hem aanzet gaan alle ventilatoren draaien (Inc die van mijn processor) en de lampje op het moederbord gaan ook aan. Als ik hem aan laat staan blijft het piepje van mijn moederbord hangen.

Betekend dit dat mijn processor of moederbord (of evt mijn voeding) kapot is?

Mijn pc specs zijn:

I7 950
Gigabyte x58 usb3
6 gig ddr3 1366
2x xfx raedon
Cooler master 650 voeding
120 gig ssd
520 hdd

Continue een piep? Probeer eens het geheugen er opnieuw in te zetten en controleer of je vga kaart met alle power snoeren is aangesloten

Hoi,

welkom op helpmij,

En je hebt over tweemaal xfx videokaarten welke precies?

Ik heb alle kabels gecontroleerd en ze zitten goed, ik heb het geheugen er uit en in gedaan en ik krijg de piep nog steeds (hij blijft voor ong 5sec achter elkaar piepen dan stopt die en na ong 20 sec begint die weer). Ik heb 2 6870 kaarten.

Hoi ,

wel al zo gedraaid in deze configuratie of alles nieuw ?

Al gedraaid omdat ik een mid tower had werd het te krap waardoor ik een slechte air-flow had en daarom heb ik een big tower gekocht

Goedemorgen,

Wat ik zou doen in zulke gevallen ik zou alles eruit halen en buiten de kast bouwen en dan zo kaal mogelijk beginnen bv moederbord processor 1 geheugen reep -en 1 videokaart en kijken of het dan wel werkt werkt hij dan elke keer wat bij stekken bv de hd en zo voort.

Laatst bewerkt:
Ik heb alle onderdelen uit mijn pc gehaald en op een tafel opgebouwd. ik had hem eerst met de processor, 1 geheugenbank en een videokaart aan gezet maar hij bleef het niet doen. daarna had ik het geheugenbankje een plekje verder op gedaan en tot mijn verbazing starte hij ineens op. Ik had de geheugenbankjes op plaats 1,3 en 5 gedaan (van de processor af) en als ik ze in 2,4 en 6 doe dan doet mijn pc het weer.

Wat er precies aan de hand is weet ik niet maar bedankt voor alle snelle reacties.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan