processor + moederbord = ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja hij zal passen, maar volgens mij moet je moederbord die CPU ook ondersteunen, welke moederbord heb je?

een standaard acer moederbord :|

Er zit nu een intel pentium d 820 in..

Alvast bedankt

Weet je welke Acer je hebt? dus zeg maar de serie:D

Ik zie op het internet dat de Acer Aspire E560, ondersteuning biedt voor Intel Core 2 Duo's, maar nergens voor Quad-cores

Dus ik denk niet dat hij het ondersteunt, overigens vind ik de pc niet waard voor een Q6600, de rest van het systeem zal de Q6600 niet kunnen bijhouden.

Waarom wou je een nieuwe processor aanschaffen, als ik vragen mag?:rolleyes:

hmm heb al betere video kaart :O en nu 2gb ram ;)
Maar ik wou het gewoon weten ;)

mischien ander moederbordje erbij? voor 100 euro heb je al een goed moederbord voor quadcore

En zoiezo Quadcore voor videoeditting etc
Dualcore gaming

Tsja je kan inderdaad overwegen om een nieuwe moederbord te nemen:D Zou denk ik wel slimmer zijn

Je moet wel goed nakijken of je huidige moederbord die E8400 ondersteund.. want als hij dual core ondersteund wil dat niet meteen zeggen dat hij alle dual core cpu's ondersteund:)

Nee hoor.. mijn MSI P6N-SLI V2 is ook designed voor dual core, en toch ondersteund hij hem niet. Dat geldt ook voor quadcore. Hij support quad core, en toch niet allemaal. Kijk maar op de MSI website.

Nee toch niet hoor als hij dual core ondersteunt betekent niet dat hij gelijk alle dual cores van die socket ondersteunen;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan