Processor ondersteund snelheid niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Timmeh2

Gebruiker
Lid geworden
31 mei 2009
Hallo,

Ik ben net nieuw op dit forum, dus ik moet het nog allemaal even uitzoeken hoe het allemaal werkt. Ik had deze processor en dit geheugen bij elkaar uitgezocht. Maar nu staar er
"De door u gekozen processor ondersteunt de snelheid van het gekozen geheugen helaas niet. In de regel kan het geheugen probleemloos worden gebruikt, echter alleen op de snelheid die maximaal door de processor wordt ondersteund. "
Wat voor snelheid ondersteund die processor dan wel? Ik heb meerdere geheugens uitgeprobeerd maar ik kom er maar niet uit.

Alvast bedankt!

Hoi,

Welkom op Helpmij,

heb je soms ook een moederbord al ingebouwd want als ik dit via de pc builder doe geeft hij geen problemen aan in ieder geval.
Ik ben er ondertussen ook achter dat het niet zou kloppen maar ik denk dat ze een foutje maken want weke snelheid je ook neemt blijft niet kloppen.

Modag

Laatst bewerkt:
Deze kan erbij volgens die builder. Ik vind het wel vreemd want het maakt niks uit welk geheugen ik kies. Als ik echt over ga tot kopen over een maand of wat stuur ik ze zelf wel een mail of bel ik ze wel denk ik...

Hoi,

Ja dat lijkt mij zeer verstandig om even contact te zoeken met alternate je kan ook bellen.

Modag

Hoi,

Succes misschien dat we nog even lezen hoe het afgelopen is.

Modag

Mailtje is gestuurd, als ik het antwoord heb (wat waarschijnlijk tot en met dinsdag gaat duren) laat ik het wel weten.

Het antwoord is binnen. Hier een gedeelte van het antwoord:
"Ik voorspel in tegen stelling tot de PC-builder geen problemen met de configuratie.
Waar de melding vandaan komt is mij dan ook volstrekt onduidelijk.
"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan