Processor overklokken ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jantje1990

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2006
hey,

Ik zou graag mijn processor willen overklokken (Q6660 Proc koeler= Asus Artic Square) maar ik heb er eigenlijk totaal geen verstand van weet iemand waar alles stap voor stap staat hoe ik m'n processor moet overklokken ?

Ik zou 'm bijvoorbeeld naar 3GHZ willen overklokken zal dit dan Vele betere prestaties opleveren ?

Je zal er waarschijnlijk (bijna) niks van merken.. als het normaal een minuut duurt dan duurt het na het overklokken 59 seconde als je geluk of de kennis hebt. Nadelen: geen garantie meer op je processor en grote kans op het levend verbranden van je CPU.

Nog steeds interesse? Anders kan ik je wat tips geven. :)

Nee geen intresse mee :P ik wil niet dat m'n garantie vervalt en als ik er niets aan heb waarom zou ik hem dan overklokken. Hij is nu snel zat merk nix van haperingen.

Als je echt het OPTIMALE uit je pc wilt halen, op de milliseconde aan toe, zoals de echt die hard overclockers, dan moet je gaan overklokken, maar een normaal gebruiker heeft er weinig baat bij. Er zijn van die lijsten met de snelste kloktijden van de proccessoren en die willen graag het allersnelst zijn en elke milliseconde telt. Maar ik denk niet dat jij het nodig zult hebben :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan