processor pasta?

• Onderwerp starter Onderwerp starter hehe
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

hehe

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 dec 2000
Hallo allemaal,

Ik ben een pc aan het bouwen.
Nu heb ik als processor een p4 3HT van Intel.
Ik wil deze op de cpu plaatsen.

Ik heb er echter geen koelpasta bijgekregen.
Als ik kijk zie ik echter wel een papiertje waar een soort van pasta onder blijkt te zitten.

In de handleiding wordt hier niet over gesproken en op de site van intel ook niet. Het mobo een p4c800e deluxe van asus behandeld in het voorbeeld eenzelfde model heatsink en fan maar ook hier wordt niet gesproken over koelpasta of wat er al aanwezig is[dat papiertje] de verder ontzettend duidelijke n logische handleidingen zijn verder ok.

Wie heeft hier ervaring mee en kan me zeggen of dit de "pleister"moet voorstellen waar je wel eens wat over hoort. En zo ja...moet die pleister er dan eerst af of kan ik het kant en klaar op de cpu plaatsen?

Ik hoop dat iemand me kan helpen ik ben een beetje ten einde raad.

Alvast bedankt voor het meedenken.
Henny

Bij mijn "in a box" processor zat ook een koelblok met een vierkant stuk pasta. Dit is dan meer dan voldoende.

Hey again, ;)

Ik neem aan dat je ook een papiertje bedoeld met iets eronder?
Heb je dat papiertje nog verwijderd of laten zitten en....hoe lang is dat terug? maw draait alles nog lekker?

Greetz
H

Bij mij zat er een plastic kapje om, geen papier. Ondertussen al een keer van moederbord gewisseld en nu dus twee druppels normale pasta.

Hey bedankt,

Ik ga er dan maar vanuit dat het zo goed moet zijn.
Ik kan er niets over terugvinden dus.

Als je geinteresseerd bent in deze nieuwe pc kan je kijkje nemen bij mijn systeem.

Groeten
H

Nou Ik heb een druppel silver arctic erop gegooid.
De thermal pad, dat bleek het te zijn, goed verwijderd.
De boel draait nu al een tijdje en koelt prima.

Bedankt voor het meedenken allemaal.
Greetz
H

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan