processor probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Loetje

Gebruiker
Lid geworden
15 jan 2007
Hoi

Ik zou graag willen weten of het mogelijk is om een processor te laten maken. Er is namelijk met het plaatsen van de processor een pinnetje afgebroken.

Alvast bedankt voor het antwoord.

Loetje

Dat wordt meer dan waarschijnlijk een nieuwe proc kopen :confused: . Hoe komt het dat hij afgebroken is? Dan heb je toch iets geforceerd :shocked:

Dat wordt meer dan waarschijnlijk een nieuwe proc kopen :confused: . Hoe komt het dat hij afgebroken is? Dan heb je toch iets geforceerd :shocked:

De processor werd te heet.En ikmoest de koelribben schoonmaken. Ik had iemand van de service desk aan de telefoon en die zei dat ik de koelribben + fan los moest maken. Dus dat deed ik. Hij vertelde er niet bij dat bij plaatsen van de processor ik een handeltje omhoog moest klappen en de processor moest scheiden van de koelribben. Dat heb ik weer gehoord via dit forum. Maar nu zit ik met een probleemdat er een pinnetje is afgebroken.

Enig idee hoe ik dit zou kunnen laten oplossen?

groet Loetje

Je kan het misschien solderen? Wordt wel een moeilijk werkje denk ik. Je kan ook proberen of de cpu zonder de pin werkt. Als je geluk hebt heeft de pin die afgebroken is geen belangrijke functie (aarding of iets dergelijke). Daar zijn er genoeg van :)

volgens mij doet hij het weer

Je kan het misschien solderen? Wordt wel een moeilijk werkje denk ik. Je kan ook proberen of de cpu zonder de pin werkt. Als je geluk hebt heeft de pin die afgebroken is geen belangrijke functie (aarding of iets dergelijke). Daar zijn er genoeg van :)

Hoi.

Ik heb idd de processor er weer in gezet. Wel even zonder fan opgestart. Kreeg het opstart programma van Siemens. Moet alleen nog even koelpasta halen en dan de fan weer plaatsen op de processor. Ik hoop dat hij het dan weer helemaal doet.
In ieder geval van harte bedankt voor je tip...Had de hoop al opgegeven.

Groet
Loetje

Hoi.

Ik heb idd de processor er weer in gezet. Wel even zonder fan opgestart. Kreeg het opstart programma van Siemens. Moet alleen nog even koelpasta halen en dan de fan weer plaatsen op de processor. Ik hoop dat hij het dan weer helemaal doet.
In ieder geval van harte bedankt voor je tip...Had de hoop al opgegeven.

Groet
Loetje

Hij is weer helemaal in orde
Bedankt voor de hulp die ik van je gehad heb.

Mvrg
Loetje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan