Processor probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

insaneflame

Gebruiker
Lid geworden
6 jun 2009
Beste,

Ik heb sinds 4 dagen geleden een probleem met me processor hij blijft telkens op 100% van zijn gebruik staan.
Dus nu is mijn computer amper vooruit te branden.
Ik heb deze pc al 3 jaar maar ik had er nooit problemen mee.

Kan iemand mij helpen?

Met vriendelijke groet,
Ruben

heb je afgelopen dagen iets 'geks' met je computer gedaan? programma's geïnstalleerd, of iets waar je vermoed dat het aan kan liggen?

Nee ik heb niks geks gedaan alleen wat me wel op valt in taakbeheer dat mijn explorer.exe wel steeds meer ophoog stijgt qua verbruik.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb Mbam gedraait en ik had 3 infecties. maar me cpu is nog steeds 100%

En als ik even na mijn taakbeheer kijk dan maakt hij ook hele rare sprongen qua gebruik.

Laatst bewerkt:
je kan nog even scannen met comodo maar denk dat het beste is om een backup te maken en een herinstalatie uit te voeren

je kan ook in msnconfig alle troep uit zetten bij opstarten

en alle service dingen uitzetten die niet van microsoft is en dan opnieuw opstarten kijken of dat helpt

comodo is wat hyperactiever als het op enge dingen aankomt naar eigen ervaring en mening natuurlijk

Denkt u dat microsft essentials en comodo samen kunnen werken of is het handiger dat ik microsoft essentials verwijder?

Comodo kan draaien naast avg avast mbam dat tegelijk denk dat security esentials geen probleem zal moeten zijn

verzonden vanaf mijn HTC

Beste lccookie1992,

Ik heb comodo draaiend en nu is mijn cpu was rustiger maar nog niet helemaal de oude maar ik kan er mee leven.
Ik wil u en de andere bedanken voor de tips en hulp.

Met vriendelijke groet,
Ruben

Btw hoe kan ik scannen met comodo?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan