processor probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

pollie1997

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2011
hallo

ik heb een zelfgebouwde pc die nooit kuren heeft vertoond tot voor kort
nu ondervind ik tijdens het computeren twee problemen. 1e tijdens het gamen had ik normaal een hoge fps want ik heb een amd 6870. en af en toe begint mijn muis te haperen en loopt die bijna vast.
ik denk dat het probleem of bij mijn videokaart ligt(amd 6870) of bij mijn processor (amd 965 be)
in windows geeft die bij de gadgets aan dat de processor 100% word gebruikt de hele tijd terwijl ik gewoon zit te internetten
help aub

Hallo,

Wat je kan doen is:

Scannen met MBAM in veilige modus, daarnaast ook met SuperAntiSpyware. Verwijder die en kijk wat er gebeurt. Kijk in taakbeheer of er geen proces 100% de CPU zit te belasten.

ik heb hem zelf niet overclocked misschien dat mijn amd catalyst dat heeft gedaan
tijdens het opstarten ging het eerst een tijdje goed en daarna schoot die omhoog

Hallo,

AMD catalyst kan dat niet dat is alleen om je videokaart te instellen qua monitor setup en van de fratsen allemaal.

maar weet iemand nog voorkomende problemen bij de 965 be als de processor vol word gebruikt

dat kan naar mijn idee niks zijn op hardware niveau. dus moet het ergens in je software zitten. virus, malware om te kijken of dat er op zit

@Nicj56 volgens mij is dat niet helemaal waar. als je een buldozer cpu hebt kan je die volgens mij overklokken via amd catalyst(weet niet helemaal zeker.)

Overklokken staat compleet los van het cpu gebruik.
Zal wel ergens software meelopen die cpu verbruik snoept.

Je kunt even in taakbeheer kijken welk proces het meeste gebruikt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan