Processor te warm

Status
Niet open voor verdere reacties.

quake4play

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2007
Hoi

Ik heb een probleem met mijn computer mijn processor die wordt erg warm ik heb
in de bois gekeken en daar wordt ie 56 graden :evil: terwijl de computer rustig is is dat normaal:confused: weten jullie dat toevallig ik heb een intel celeron D

Later groetjes Quake4play
robert

Kast open maken en kijken of je koelblok van processor niet verstopt zit met stof.
Anders ventilator er af schroeven even opzij leggen en met de stofzuiger het koelblok schoomaken. Dan weer de ventilator terug plaatsen.

lokoko ik heb mijn procesor met een stofzuiger erlang geweest en daarna gekeken of het geholpen heeft een ja :thumb: hij wordt nu 45 graden hij zat idd met veel stof op ja :thumb:

Maar bedankt voor je hulp

Groetjes Quake4play

en als je em nog iets koeler wilt, een beetje koelpasta op doen en een andere koeler erop ;)

1 keer per jaar doen en dan vooral voor het zomerseizoen, meer kan natuurlijk geen kwaad..
en koelpasta idd :thumb:

vind het vrij hoog eigenlijk 56 graden,

Mijn dualcore word gewoon rustig niet warmer dan 12 graden, en tijdens gamen of
3dmark06 niet warmer dan 25/26 graden,

vind het vrij hoog eigenlijk 56 graden,

Mijn dualcore word gewoon rustig niet warmer dan 12 graden, en tijdens gamen of
3dmark06 niet warmer dan 25/26 graden,

dan klopt er iets niet, want dat is niet mogelijk
of je moet al koelen met n2o , oftewel vloeibaar stikstofoxide. want je pc draait minimaal op de kamertemperatuur

Maak ees een screenshot van je eigen processor want dat plaatje is van t internet, daar staat namelijk dat het een AMD is en geen Celeron

die wordt nooit zo koel met gewone luchtkoeling, dat is een fout in het programma denk ik, en nog iets, coretemp kan processoren met meerdere kernen niet goed aflezen, want coretemp zei dat mijn cpu stressed 32 werd, en het programma bij de cd bij mn cpu zei 62, en die geloof ik eerder

Kijk eens goed mnaar de foto daar staat toch echt amd

AMD heeft zeer zeker dualcores...

bv - AMD Athlon™ X2 Dual-Core Processor

45 graden is een mooie temp

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan