Ik wilde mijn pc een update geven, door een betere processor te plaatsen. Volgens de website van compaq/hp, zou de nieuwe cpu compatibel zijn met mijn moederbord.
Toch krijg ik, als ik hem opstart, geen beeld. Alles gaat draaien en alle lampjes gaan aan, maar er gebeurt verder niks.
Mijn pc:
Compaq sr2149nl
Moederbord: P5LP-LE (Leonite)
Processorsocket: 775
Uitbreidingssloten:
3 PCI
1 PCI Express x16-videokaart
4x 512 mb werkgeheugen (DDR2)
(oude processor: Intel Pentium 4 631
Processorsnelheid: Tot 3,0 GHz
Aantal kernen: 1
Socket: 775
Bussnelheid: 800 MHz
Bios: 5.23
32-bits besturingssysteem
De nieuwe processor die ik wil plaatsen is een Intel Pentium E6700, 3,20 GHz, 2MB Cache, LGA775, 65W
Ik heb alle kabels gechecked, en als ik de oude weer terugplaats, doet alles het weer normaal. BIOS heb ik ook de laatste update gegeven, ik weet niet meer wat ik moet doen!! Alles zit goed verder!! Help me alsjeblieft!!
Toch krijg ik, als ik hem opstart, geen beeld. Alles gaat draaien en alle lampjes gaan aan, maar er gebeurt verder niks.
Mijn pc:
Compaq sr2149nl
Moederbord: P5LP-LE (Leonite)
Processorsocket: 775
Uitbreidingssloten:
3 PCI
1 PCI Express x16-videokaart
4x 512 mb werkgeheugen (DDR2)
(oude processor: Intel Pentium 4 631
Processorsnelheid: Tot 3,0 GHz
Aantal kernen: 1
Socket: 775
Bussnelheid: 800 MHz
Bios: 5.23
32-bits besturingssysteem
De nieuwe processor die ik wil plaatsen is een Intel Pentium E6700, 3,20 GHz, 2MB Cache, LGA775, 65W
Ik heb alle kabels gechecked, en als ik de oude weer terugplaats, doet alles het weer normaal. BIOS heb ik ook de laatste update gegeven, ik weet niet meer wat ik moet doen!! Alles zit goed verder!! Help me alsjeblieft!!