processor upgrade

Status
Niet open voor verdere reacties.

plantopographique

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2001
Hoe kan ik mijn Intel Celeron-processor 701 Mhz met 256 Mb intern geheugen upgraden met een andere Celeron gelijkwaardig aan een Pentium III 800 Mhz?
Welke Celeron-processor heb ik daarvoor nodig?
Grtjs

Je moet een Celeron niet willen vergelijken met een Pentium. De Pentium is bij gewone applicaties als Word, Excel enz. niet sneller.

Pas bij zware applicaties komt de kracht van een Pentium boven tafel.

Afhankelijk van je moederbord kun je wellicht beter voor een Pentium Processor kiezen. Uiteraard speelt het doel ook een rol.

Reply...

't Is omdat ik een dvdrw LITE-ON (SOHW-8125) installeerde in mijn systeem en ik nu zie dat beeld en klank moeite hebben om correct te spelen.

Als je naast het afspelen van een DVD niets anders doet dan moet dat gewoon gaan, mijn dochter doet het met minder.

Vertel eens wat meer over je PC, windowsversie enz. Soms werkt het uitschakelen van de virusscanner en de firewall (wel de internetverbinding verbreken).

Reply...

Besturingssysteem WinXP, Intel celeron 700 Mhz, 256 Mb Intern geheugen, 20 Giga harde schijf waarvan 30 % in gebruik, virusscanner Norton 2003, geen firewall (alleen de ingebouwde firewall van WinXP).

Re: Reply...

Geplaatst door plantopographique
Besturingssysteem WinXP, Intel celeron 700 Mhz, 256 Mb Intern geheugen, 20 Giga harde schijf waarvan 30 % in gebruik, virusscanner Norton 2003, geen firewall (alleen de ingebouwde firewall van WinXP).

Wat is je gemiddelde processor gebruik als je niets met je PC doet?

Dus op CTRL ALT DEL drukken, tabblad prestaties en dan even een minuutje niets doen. Komt 'ie vaak boven de 25% uit?

Voor XP_PC: CPU-gebruik voortdurend op 2%, met eenmaal per minuut een uitschieter naar 100%.

Voor Maurice & Daan: als je mijn vraag goed gelezen hebt zie je dat dit de gevraagde vereisten zijn voor de dvd-rewriter.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan