Processor van acer pc flippen door

Status
Niet open voor verdere reacties.

PJ494590

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 feb 2009
Hoi.
-------

Ik heb een processor probleem denk ik. Mijne pc is ne acer Travelmate 233LC.
Het probleem is mijn beeld rold eigenlijk! Als ik op de startbalk mijn pijltje (muis) op internet of outlook zet dan begint dieje blauwe balk de rollen. Tot ik op het toetsenbord iets willigkeurig aanklik dan stop dat eventjes. Meestal is dat ongeveer een minuutje en dan begint die terug 't rollen. Op mijn bureaublad is dat, op het internet zeer vervelend als je iets wild lezen! Of chatten ofzo. Zelfs de cijfertjes van mijn download programma flippen door.

Mijn eerste gedacht waren virussen dus ik scan met een spyware en mailware programma.
Geen enkel virus.
Ik maak de hardeschijf helemaal leeg en zet er terug ne windows xp professional op ik instaleer de drivers. Dan heeft dieje dat nog. Want ik heb ook nog gedacht dat het mischien aan de drivers kan liggen! Maar toch niet. Dus ik haal de hardeschijf uit de pc en steek er een ander in. Daar zet ik ook ne nieuwe windows op. En het probleem is noch altijd niet opgelost.

Gebruik je om opnieuw te starten steeds dezelfde xp pro ? Want daar kan ook een probleem zitten..Laat even horen of dat zo is...

Ja ik gebruik steeds dezelfde xp pro. Dat wist ik niet als het daar aanlag.
Want ik gebruik dieje pro al einige tijd een vroeger had ik daar geen problemen mee. Maar sindtz een jaar geleden toen begonnen 't probs.

Ik zou straks is op die andere hardeschjif ne xp home zetten se en is zien als dan de problemen opgelost zijn. Als het maar aan de xp pro ligt dan geraak ik er wel uit.

Bedankt voor de snelle reactie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan