Processor vervangen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joshuaa93

Gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2011
Beste mede-helpers,

Ik heb jullie hulp even hard nodig. Op het gebied van computers ben ik niet zo heel sterk dus verwacht niet teveel. Mijn probleem is dat ik de volgende processor in mijn computer heb zitten: AMD Athlon II X2 250. Ik hier een beetje heel erg veel spijt van omdat hij niet aan mijn verwachtingen voldoet, ik wil graag een nieuwe processor erin plaatsen maar niet elke past erin. Mijn wens is gewoon een processor die zware games aankan het bedrag mag lopen tot de 150 euro. weet een van jullie dit, ik zou hulp zwaar waarderen

Met vriendelijke groet,
Joshua

kun je de computer spec's opschrijven (moederbord type etc)
wij hebben namelijk geen cristallen bol :P

Ja dat had ik kunnen weten ja. Dat kan ik zo 1,2,3 niet uit mijn zeggen ben namelijk niet thuis ik plaatst het moederbord type vanavond gelijk op dit forum, excuses voor mijn onbenulligheid

Excuses zijn niet nodig! Domme vragen bestaan niet, alleen domme antwoorden. Mocht het niet lukken om te achterhalen welk moederbord je hebt, dan helpen al die vriendelijke mensen hier je graag verder :)

Die zal ik onthouden, dat moet wel lukken heb de pc zelf in losse onderdelen besteld en gemonteerd, staat op het moederbord en anders heb ik nog everest of speccy iets in die richting

Het moederbord betreft een msi ms-7596 ver: 1.2
Videokaart: ATI Radeon HD 5500 Series, als deze ook verbeterd zou kunnen worden hoor ik dit graag van jullie

Is de volgende processor een hele grote verbetering (AMD Phenom II X4 965) ten opzichte van de AMD Athlon x2 250?

ja dat is hij
we hebben wel nog iets meer informatie nodig
hoeveel watts levert je voeding

maar ben bang dat het niet alleen aan de cpu licht de HD5500 serie kaarten zijn workstation kaarten
wil je gamen heb je tog zeker minimaal een HD5670 nodig liefst een HD5770

Geef ik morgen even door, zou je iets specifieker kunnen zijn over de grote verschillen tussen amd athlon II 250 en de amd athlon 4 of het echt een verschil maakt in games. is de volgende grafische kaart ook goed? AMD Radeon HD6850

Cooler Master Silent Pro M 1000W moet genoeg zijn lijkt me

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan