Processor voor laptop? Welke is beter?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Darkwatch321

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2009
Beste mensen,

Ik ben aan het kijken voor een laptop voor de studie CMD. Deze moet aardig wat grafisch kunnen, onder andere 2d en 3d modellen maken enz. Ik heb even op internet zitten kijken en vroeg me af of deze 2 processors (zie de link) heel veel verschil maken:
http://ark.intel.com/Compare.aspx?ids=50178,32427,

Welke is beter? of zijn ze ongeveer van gelijke waarde?

Groetjes Tom

De i3 is de betere van de twee. Is nieuwer, op alle fronter gewoon beter. Is ook 32 nm technology wat weer wat minder belasting voor je accu geeft.

Ron

hartstikke bedankt :)

ik vroeg me ook wat af over de videokaart:GeForce 310M, 512 MB. Is dit ook een goede videokaart voor grafische programma's? (denk aan photoshop etc.) Of moet ik een andere aanschaffen?
Is deze (NVIDIA GeForce Go 8600M GT with 256MB GDDR3) vergelijkbaar of véél beter (/slechter?)

Groetjes

De 310M is een nieuwere generatie dus daar mag je meer van verwachten.

Als grafische processingpower belangrijk is dan zou ik overwegen om een stevige desktop computer te nemen

Ron

Daar zit meneer nu al achter :) Geweldig goede pc ;) hoewel meer geheugen nog te overwegen is (heb nu 4gig, een Geforce 9800GT, icore 2 quad Q8200) werkt redelijk "smooth" met de bovengenoemde programma's

Tom

Laatst bewerkt door een moderator:
Mod edit

@Darkwatch321:Zou jij de link in je handtekening willen verwijderen.Dit is tegen de regels van Helpmij.nl

Dank je wel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan