petje11
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 1 mrt 2002
Hallo,
Nou heb ik wat hoor, een kennisje zet hier zijn computer neer met de mededeling: Hij valt om de 10 min. uit.
Dus ik denk in eerste instantie, warmte-probleem.
Het stof in de computer viel aardig mee, alleen de proc. koeling zit aardig vol.
Ik haal netjes de boel los en pak het koelblok uit de computer. Maar wat schertst mijn verbazing, ik heb gelijk de processor te pakken.
Die processor zit muurvast aan het koelblok, dit is iets wat ik nog nooit heb meegemaakt.
Op deze manier krijg ik natuurlijk nooit de processor weer op het moederbord.
Heeft er iemand een idee hoe ik dit kan oplossen???
Als het even kan zonder een nieuwe processor of koelblok aan te schaffen.
Het betreft namelijk een oude Packard Bell en elke uitgave aan dat ding is er één te veel.
Alvast bedankt, petje11
Nou heb ik wat hoor, een kennisje zet hier zijn computer neer met de mededeling: Hij valt om de 10 min. uit.
Dus ik denk in eerste instantie, warmte-probleem.
Het stof in de computer viel aardig mee, alleen de proc. koeling zit aardig vol.
Ik haal netjes de boel los en pak het koelblok uit de computer. Maar wat schertst mijn verbazing, ik heb gelijk de processor te pakken.
Die processor zit muurvast aan het koelblok, dit is iets wat ik nog nooit heb meegemaakt.
Op deze manier krijg ik natuurlijk nooit de processor weer op het moederbord.
Heeft er iemand een idee hoe ik dit kan oplossen???
Als het even kan zonder een nieuwe processor of koelblok aan te schaffen.
Het betreft namelijk een oude Packard Bell en elke uitgave aan dat ding is er één te veel.
Alvast bedankt, petje11