Processor

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hondje

Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2003
Ik ga een nieuwe processor kopen. Hoe moet ik de huidige processor hardware matig verwijderen om vervolgens de nieuwe te installeren?

Je gaat puur alleen een nieuwe processor kopen?

In je hardware profiel hoef je niet aan te geven dat er een andere cpu is gemonteerd. Dit word automatisch gedaan.

Geef even je hardware aan die je op dit moment in je systeem heb zitten en wat je van plan bent te gaan kopen..
Soms is het uitbreiden van intern geheugen al opzich een hele verbetering.

Geplaatst door Hondje
Ik ga een nieuwe processor kopen. Hoe moet ik de huidige processor hardware matig verwijderen om vervolgens de nieuwe te installeren?

Intel Celeron 2.4 400Mhz FSB
MSI I845GE (kan maximaal 3ghz aan 533mhz FSB)
256MB DDR RAM

k ga kopen Pentium 4 2.66 533mhz FSB

En ik bedoel de processor uit de pc halen...

Geplaatst door Hondje

En ik bedoel de processor uit de pc halen...

Oke, ik begrijp je nu.

korte uitleg:
koelventilator eraf, processor unlocken (handeltje) en de andere plaatsen. Goed kijken hoe het zit, zo moet het ook weer komen.

Om eerlijk te zijn vind ik je upgrade zonde van het geld. Zou eerder een extra geheugenbankje van 256 mb plaatsen.

Geplaatst door Stigter

Oke, ik begrijp je nu.

korte uitleg:
koelventilator eraf, processor unlocken (handeltje) en de andere plaatsen. Goed kijken hoe het zit, zo moet het ook weer komen.

Om eerlijk te zijn vind ik je upgrade zonde van het geld. Zou eerder een extra geheugenbankje van 256 mb plaatsen.

Is niet zonde, intel celeron is veel te sloom. Maar het kan dus wel. Bedankt.

Als je een boxed versie koopt zit er een duidelijke handleiding bij.:)

Zonde is het idd absoluut niet. Een celeron draat maar op op 256kb cache, sommigen zelfs 128. Een 2.6 533FSB draait op 512Kb cache.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan