Processor

Status
Niet open voor verdere reacties.

pweerd

Gebruiker
Lid geworden
2 sep 2005
Weet iemand of een AMD 64 3000+ socket 754 op een 300 watt K8 voeding kan draainen?

Persoonlijk vind ik een 300 Watt voeding zelfs al te licht voor een 2200 of een simpele P4.

350 Watt is eigenlijk al het absolute minimum tenzij je misschien niets extra's (extra koelers, harddisks, cd spelers of zware videokaarten) gaat inbouwen.

Mijn advies: voor de prijs van de huidige voedingen kun je beter gaan voor 450 Watt :)

Hallo !
Is mij niet gelukt; tenminste niet zondfer problemen !
Met een 350 watt gaat het, maar ik zou het advies van buick opvolgen.
Greetz,
Harry.

Wat erg belangrijk is, is de amperes op je @12v lijn.
Voor een AMD64 heb je minimaal @24A nodig!
Zeker als er ook nog een moderne videokaart in hangt.

Indianjohn :cool:

Nou ik denk niet dat het je zal lukken, wat heb je nog in je systeem steken?(videokaart en aantal HDD's is denk ik het belangrijkste) Misschien lukt het je als je een 5400 RPM HD hebt en een onboard videokaart... Maar dat denk ik niet met je 3000+...

Nope, gaat niet lukken. Werk in een computerwinkel, en wij raden de klanten altijd minimaal 400W aan voor een AMD64. Misschien is het inderdaad beter als je meer pakt, i.v.m harde schijven, videokaarten enz.

Succes ermee!

Ik heb een AMD 64 3800+ van 2 jaar oud,

Maar ik heb een 450W voeding en alles doet het prima,
Zelfs mijn 2 neon balken doen het goed ;)

Ik heb nu wel een nieuw moederbord gekocht voor mijn 2de pc. Alleen daar moet ik de 20 pin en de 4 pin nu wel op aansluiten :P (oftewel mijn voeding is te licht)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan