Processor??

Status
Niet open voor verdere reacties.

RinseJacobs

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 nov 2005
PC start niet meer op, Geen beeld geen biepje niks , m'n hd start ook niet meer op, enkel als ik de IDE kabels verwijder, ligt dit dan aan men processor of aan m'n moederbord , want zou ik het ene kope en het is het andere zou het me duur kome te staan

Wat doetie precies??

Geef eens wat gegevens hier kunnen we niet veel mee??

Welkom op Helpmij

Wacht even

Moet ik begrijpen dat je PC pas door gaat als je de IDE kabels los trekt?

Dan heb je een bios update nodig, waarschijnlijk heb je er een schijf in gedaan die te groot is voor zijn kleine begrijpertje.

een bios update verhelpt dat.

Je kunt ook je schijf op user zetten, dan meld hij dat het herkennen van de schijf mislukt is en kun je vaak verder met [F1].

Windows zal je schijf dan wel herkennen.

Eric.

nee pc start helemaal niet meer op, geen beeld geen biepen enkel de cpufans die draaien , ik heb al een ander vga geprobeert maar hielp niet. De hd start ook niet op enkel als ik de IDE kabel lostrek hoor je de HD opstarten,Ik veronderstel dat het het moederbord of de processor is. Hoe kan ik nu juist wete welke?

Jij durft

Jij trekt de IDE kabel los als er spanning op de schijf staat ??

Dat noem ik lef hebben. Moest hij dood of zo ? Overigens een schijf kan niet opstarten als er geen IDE kabel aan zit.

Als je PC niets meer doet en ook geen post scherm meer geeft, wordt het nogal lastig te bepalen of het je processor is of je Mobo.

Eric.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan