processor

• Onderwerp starter Onderwerp starter sjoerd1981
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
S

sjoerd1981

Hallo

Maakt het nog wat uit hoe je de processor er indoet bedoel eigelijk dat de letters op processor nou naar onder of boven staat:o

Omdat ik de processor er even heb uitgehad om dat ik nieuw koelvloeistof op mij koeler moest doen.
Maar nu doet die tot nu toe eigelijk niks

Het maakt wel uit ja.

Op elke processor zit meestal een hoekje wat precies hetzelfde eruit ziet als op het moederbord.
Die moeten dan bij-elkaar.

Ja dat had ik gedaan want als ik hem links wou doen dan kloptje de gaatjes niet maar kon hem wel ondersteboven er in doen...en als dat is gebeurt doet er dus weinig dus is voor mij dus 1 mogelijkheid om hem weer om te draaien:o

gr sjoerd

Een processor past maar op 1 manier. je moet deze zonder kracht in de gaatjes kunnen laten zakken en met het hendeltje vast zetten.

Ja dat had ik gedaan maar merkte dat ik geen beeld op me scherm krijg dus dacht dat ik het weer , eens verkeerd had gedaan...zou maar even een ander scherm pakken meschien dat die het daar wel op doet.

gr sjoerd

Wie zegt dat het de cpu of scherm is? Kan ook de videokaart, koeling, geheugen... zijn

Heb hem nog netjes gezegt in elkaar getrapt...ga morgen wel een nieuwe pc kopen...dat tweedehandse spul...heb je meer problemen mee ....iedergeval hartelijk dank voor het beantwoorden van mijn vraag...
Allemaal een prettig uiteinde:thumb:

gr sjoerd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan