processor?

Status
Niet open voor verdere reacties.

riri1601

Gebruiker
Lid geworden
25 aug 2002
heb een pc welke altijd problemen geeft bij de installatie van windows xp.eerste probleem was schakelaar die stuk was.vervangen.moederbord is nieuw.harde schijf is nieuw.voeding is nieuw.
bijna alles is al vervabgen,behalve de processor.het is een amd 64 dual core met 1gb geheugen in de pc.
pc start normaal op.xp begint te installeren en het verste dat ik al geraakt ben met de installatie is tot aan het einde van apparaten installeren.
dan start hij gewonn uit zijn eigen terug op en krijg de melding:setup wordt opnieuw gestart.
kan er mij iemand raad geven?heb die pc dringend nodig.

hulp is zéér dringend gewenst,want ben echt ten einde raad!!!!!!!!!!

Laatst bewerkt door een moderator:
Bestaat die 1 Gb geheugen uit 2 modules? ALs deze allenei verschillend zijn kan daar het probleem liggen. Haal 1 module eruit en probeer dan opnieuw.

neen.is maar één geheugenlat.
1gb ddr geheugen.
heb het ook al geprobeerd met ander geheugen,maar probleem blijft.

Kan zijn dat je cd beschadigt is (of illigale copie), harde schijf stuk? Heb je ook gewoon geformateerd (NTFS) en niet SNEL formateren?

cd is origineel.werkt trouwens wel op andere pc.
harde schijf is nieuw.80gb.
heb beide manieren al geprobeerd.zowel snel als normaal.resultaat:nihil.
windows 98 gaat zonder problemen.alleen de xp wil niet.:mad:

Nog iemand een idee waar ik DE oplossing kan vinden voor mijn probleem want ben nu echt ten einde raad.die pc heeft al héél véél geld gekost en nog wil die niet serieus werken.
Vraag alleen maar een oplossing.
Is er nu echt niemand die mij kan verder helpen??????????:confused:

Hoi ,

Heb ook eens problemen gehad bij het install. van XP-Proff. op een pc... terwijl de installatie-set-up op andere pc's prima wou installeren...

De setup bleef toen in mijn geval steeds hangen tijdens het onderdeel : "apparaten installeren" ... naderhand bleek dat er een conflict met de geluidskaart te zijn.... deze dus vervangen , en daarna verliep de set-up installatie vlekkeloos....!!

Nu weet ik dat dit specifieke probleem niet de zelfde hoeft te zijn als wat er nu bij jou pc speelt , maar een conflict met wat voor hardware / device dan ook kan dus de set-up installatie onmogelijk maken...

Mischien heb je er wat aan..

Groeten , Jobra
heb een pc welke altijd problemen geeft bij de installatie van windows xp.eerste probleem was schakelaar die stuk was.vervangen.moederbord is nieuw.harde schijf is nieuw.voeding is nieuw.
bijna alles is al vervabgen,behalve de processor.het is een amd 64 dual core met 1gb geheugen in de pc.
pc start normaal op.xp begint te installeren en het verste dat ik al geraakt ben met de installatie is tot aan het einde van apparaten installeren.
dan start hij gewonn uit zijn eigen terug op en krijg de melding:setup wordt opnieuw gestart.
kan er mij iemand raad geven?heb die pc dringend nodig.

hulp is zéér dringend gewenst,want ben echt ten einde raad!!!!!!!!!!

Eerst een bios reset.

Dan alles eruittrekken wat je niet nodig hebt, en helemaal overnieuw beginnen, dus ook formateren.

Indien je 2 reepjes geheugen van 1 gig. zou hebben waarom gebruik je er maar eentje? komt die uit en andere PC?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan