Richard122
Gebruiker
- Lid geworden
- 11 jun 2008
Het is mij opgevallen dat mijn processorgebruik nooit boven de 50% uit komt. Als ik meerdere programma's tegelijkertijd open, blijft ie hangen op de 48% en 49%. Het ligt niet aan het energiebeheerschema, want daar staat het minimale en maximale processorgebruik gewoon op 100%. Het enige wat ik kan bedenken is dat het te maken heeft met het feit dat ik een dual core processor heb, maar het denkwerk laat ik verder aan jullie over 
Dus als iemand weet wat het probleem kan zijn(waarschijnlijk een instelling ergens), zou dat fijn zijn! En daarbij nog de vraag tot welk percentage ik hem veilig kan opschroeven zonder dat mijn laptop oververhit raakt. Ik laat namelijk dag en nacht mijn laptop open staan om berekeningen uit te voeren en het lijkt me niet verstandig om hem uren lang op 100% te laten lopen

Dus als iemand weet wat het probleem kan zijn(waarschijnlijk een instelling ergens), zou dat fijn zijn! En daarbij nog de vraag tot welk percentage ik hem veilig kan opschroeven zonder dat mijn laptop oververhit raakt. Ik laat namelijk dag en nacht mijn laptop open staan om berekeningen uit te voeren en het lijkt me niet verstandig om hem uren lang op 100% te laten lopen