Product code voor Windows 7 Build 7264

Status
Niet open voor verdere reacties.

theobakker

Gebruiker
Lid geworden
6 nov 2000
Het is me gelukt om Windows 7 build 7264 te installeren. Om echter het programma geactiveerd te krijgen heb ik een product code nodig. Ik heb er al een heleboel voorbij zien gaan met name voor eerdere versie van Windows 7 maar alle ingevoerde product code krijgen de vermelding niet goed te zijn. Kan iemand mij aangeven hoe ik aan een goede product code kan komen?

Ik heb tijdens het installeren van mijn Windows 7 ( Downloaden van het internet )
De productcode van dezelfde site afgehaald.
Die stond gegeven.

Maar ik weet helemaal niet zeker of dit nu ook voor jou geldt.
Wat je kan proberen is doen alsof je download en daar de code vandaan halen. :eek:

Het is me gelukt om Windows 7 build 7264 te installeren. Om echter het programma geactiveerd te krijgen heb ik een product code nodig. Ik heb er al een heleboel voorbij zien gaan met name voor eerdere versie van Windows 7 maar alle ingevoerde product code krijgen de vermelding niet goed te zijn. Kan iemand mij aangeven hoe ik aan een goede product code kan komen?
Hoe kom jij aan die build ? de laatste die ik ken is 7100?
Als je een serial wilt voor 7100 ik heb er 5 gekregen van microsoft.

Die van vorige versies heb ik ook. Maar dat werkt niet op build 7264. Daar ben ik aangekomen via een torrentsite. Vaak wordt daarbij ook een productcode gegeven maar in mijn geval helaas niet. Ik ben op allerlei manieren bezig geweest om die product code te achterhalen maar tot dusver is dat niet gelukt. Dat betekent dat mijn laatste versie tot ergens in augustus valide is. Ik wil echter een versie die tot 1 juni 2010 blijft gelden. Iemand een andere suggestie?

De evaluatieversie op de Microsoftsite is build 7100. Ik ben gewend om met een latere versie te werken. Om build 7264 geactiveerd te krijgen heb ik de betreffende productcode nodig. Tot dusver is het me helaas niet gelukt die te vinden. Ik heb mijn hoop nog niet opgegeven.

Dan ben ik bang dat je die ook niet zal krijgen via Helpmij, gezien we ons dan op een ander circuit begeven.;)

ik heb mss nog iets
typ dit in google en dan vind je mss er iets op
Code:
how-to-rearm-and-extend-free-usage-activation-grace-period-of-windows-7-to-120-days/
Greetz

In Win 7 7600 de RTM-versie ?

Hoi !

Hoewel voor vandaag de RTM-versie van Win 7 was toegezegd is er blijkbaar toch enige vertraging opgetreden.

Inmiddels is Win 7 7600 zo ongeveer overal te downloaden als Win 7 RTM, maar dit blijkt dus toch NIET de RTM-versie te zijn: http://blogs.chron.com/techblog/archives/2009/07/is_windows_7_finished_apparently_not.html

Greetz,

Harry.

@theobakker: mocht je nog verlegen zitten om aktivatie moet je me even mailen.

Een W7build van de torrents.

Dan heb je misschien niet een serial, maar toch zeker wel wat ongewenste spyware. :p:p

Hoi !

Niet allen via torrents, maar ook bij de "bekende"download-site's.

En spyware: je bent er zelf toch bij ?

Ik gebruik al sinds het prille begin torrents, en meestal probleemloos; je kunt toch het commentaar van andere downloaders lezen en de gedownloade bestanden scannen met een goede virusscanner ?

Greetz,

Harry.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan