product key van d schijf..

Status
Niet open voor verdere reacties.

Flexo

Gebruiker
Lid geworden
29 jun 2009
Berichten
73
hallo,

ik heb twee schijven in mijn pc zitten en er zit nog windows op de D schijf en ik zou graag de product key willen weten is er een programma hier voor?

groeten

flexo
 
welke versie van windows staat erop? Volgens mij kun je bij windows Vista, bij de eigenschappen van "deze computer" zien welke key je gebruikt hebt. Staat volgens mij ergens onderaan, onder het "cijfer" van je pc.
Je de windows versie op je D schijf wel even opstarten.
 
ja maar is er een mogelijkheid om de key te pakke zonder het op te starten?
 
uhm magic jelly bean laat alleen de windows key zien van de c schijf maar er zit nog een windows op D schijf maar ik kan niet booten vanaf D schijf omdat ik steeds bij een scherm blijf haken waarop die zegt wilt u windows in veilige modus starten en dan start die steeds opnieuw..
 
Volgens mij staat de key ook op de sticker aan de buitenkant van je pc
 
Download keyfinder-pe.cab
Het .CAB bestand openen in Verkenner of Winrar, en dan alle bestanden erin kopiëren naar een nieuwe map.
Start het programma op vanaf die nieuwe map.
Klik op Read remote key, blader dan naar de Windows map op de D: schijf.

Als het goed is krijg je dan na wat rekenwerk van keyfinder-pe de CD-code te zien ("Product Key") en de Product ID ("Product ID"). Je weet dan ook meteen wat voor versie XP het is (welke taal, Prof of Home, OEM of Retail etc.)

Succes,

Tijs.
 
Download keyfinder-pe.cab
Het .CAB bestand openen in Verkenner of Winrar, en dan alle bestanden erin kopiëren naar een nieuwe map.
Start het programma op vanaf die nieuwe map.
Klik op Read remote key, blader dan naar de Windows map op de D: schijf.

Als het goed is krijg je dan na wat rekenwerk van keyfinder-pe de CD-code te zien ("Product Key") en de Product ID ("Product ID"). Je weet dan ook meteen wat voor versie XP het is (welke taal, Prof of Home, OEM of Retail etc.)

Succes,

Tijs.

hartstikke bedankt .. dit is wat ik zocht echt toppie :thumb:
 
Fijn dat het je geholpen heeft, en bedankt voor de terugmelding. :)

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan