product key windows ME

Status
Niet open voor verdere reacties.

plotter

Gebruiker
Lid geworden
16 jul 2002
Goedemiddag.

Wie kan mij vertellen waar het het registery van windows ME ik de product key kan vinden.
Bedankt voor de hulp alvast.

Groetjes,

Ja daar kan het zeker mee. Ga dan naar Software en dan naar licenties........

Succes,

Raymond

Misschien een beetje vreemd van mij, maar ik ben nogal huiverig voor AIDA op laptops.
Op mijn eigen laptop had ik het ook een keer gebruikt en die kon toen terug naar de fabriek omdat mijn geheugen gesloopt was.
Nu probeer ik voor iemand anders zijn laptop goed te maken en dan wil ik hem toch zeker niet slopen.
Weten jullie niet gewoon waar ik dat in het registery kan vinden?

Aida32 vernielt geen hardware. Wat jij meemaakte, ligt echt aan wat anders hoor. :)

Geplaatst door Muurhond
Aida32 vernielt geen hardware. Wat jij meemaakte, ligt echt aan wat anders hoor. :)

Sorry dat ik eigewijs ben maar dat denk ik niet. Ik had aida geïnstallerd en gekeken wat er in mijn computer zat. Toen computer uitgezet en volgende dag kapot. Ik naar de winkel laten maken deed het weer perfect. Weer met AIDA gekeken en wat denk je meteen weer kapot. Daarna nooit meer met AIDA gekeken en ook nooit meer kapot??????????????
Klinkt vaag ik weet het maar het is toch echt gebeurd.

@ Jozo bedankt voor de link.

Laatst bewerkt:
Geplaatst door plotter

Sorry dat ik eigewijs ben maar dat denk ik niet. Ik had aida geïnstallerd en gekeken wat er in mijn computer zat. Toen computer uitgezet en volgende dag kapot. Ik naar de winkel laten maken deed het weer perfect. Weer met AIDA gekeken en wat denk je meteen weer kapot. Daarna nooit meer met AIDA gekeken en ook nooit meer kapot??????????????
Klinkt vaag ik weet het maar het is toch echt gebeurd.

Dan heb jij een speciale computer dus. Ik gebruik Aida32 altijd en overal en nooit probs. Vandaar dat het mij dus sterk lijkt. (zal ook wel koppig zijn :p)

Mmm die heb ik ook op mijn laptop gebruikt maar werkt ook nog steeds

Ik begrijp jullie wel maar als jullie het niet erg vinden, op mijn laptop komt AIDA er niet meer op. Ik gebruik het zelf ook maar dan op mijn PC.

Groeten,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan