product key

Status
Niet open voor verdere reacties.

kaloo

Gebruiker
Lid geworden
31 aug 2007
toen ik mijn W7 opnieuw moest installeren,kreeg ik hem niet meer geactiveerd: de code werd als ongeldig afgewezen;daarna is ook nog door het omvallen van een kop koffie 1 van de cijfers/letters niet meer te ontcijferen; ik heb nu op mn scherm staan:dit exemplaar is niet legitiem, terwijl ik hem gewoon gekocht heb! weet iemand hier iets op?
vr.gr kaloo

youtube en dan intikken: =====​
hatsjoe...
oeps zei ik nu iets?

Laatst bewerkt door een moderator:
Als hij aangeeft dat de productcode ongeldig is krijg je daarmee alleen maar die ongeldige sleutel te voorschijn toch?
Hij heeft immers opnieuw geïnstalleerd.

Op zich heb je wel gelijk, maar ik doelde eigenlijk hier op:
daarna is ook nog door het omvallen van een kop koffie 1 van de cijfers/letters niet meer te ontcijferen

Dan heb je in iedergeval de productcode en hiermee kan je Microsoft benaderen. Dan sta je sterker dan dat je helemaal niets heb.

Onder ons gezegd, dat van die koffie heb ik zo m'n twijfels over.

Precisiekoffie; precies 1 van die kleine lettertjes is onleesbaar

Ron

koffie

het was idd geen koffie, maar het hoesje met die product key was onder de lap geraakt en toen is er 1 teken zo beschadigd, dat die niet meer te ontcijferen was.Het is wel degelijk een legale versie btw.
Telefonisch ben ik ook niet opschoten, want na dat intikken van die 8 x 6 tekens kreeg ik te horen: een fout, die niet te herstellen is en verbroken werd de verbinding.
Met het geadviseerde key finder prog kwam er een key code uit, die totaal verschilt van de code op de cd, maar ook bij SIW kwam ik op die andere code uit.
Toen ik probeerde virtual pc xp mode te downloaden werd ik geverifieerd en was alles oke dus bedankt voor de hulp en dit was het proggie, dat werd aangeraden:http://www.windows7keyfinder.com/
kaloo

@Jilles16,

welkom op Helpmij.nl.:)

Ik heb jou bericht verwijderd, gezien deze tegen de voorwaarden van Helpmij.nl is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan