Product recovery cd werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

johnenelly

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 feb 2009
Hallo
Ik heb een satellite 1800 laptop die niet meer wil opstarten door het sasser virus.
De laptop zit niet op internet en is in jaren niet geupdate
Door een gecopieerde muziek cd begon het probleem.
Ik heb de recovery cd laten werken en op het einde moet men de pc herstarten.
XP start gewoon op maar stopt telkens halverwege met de mededeling dat de installatie niet compleet is .

Wie kent dit probleem of weet raad?

Bij voorbaat dank

John

Alleen van toepassing als je in staat bent zelfstandig of met behulp van de Helpmij, de drivers voor de machine handmatig te zoeken en te downloaden van het w w w :

als Windows eenmaal draait, kun je met dit tooltje vaststellen welke drivers je nodig hebt.

Leen een "normale" XP CD van iemand en stop 'm in de drive, start er mee op en formatteer de harddisk. Installeer Windows en voer desgevraagd de key in (staat op een sticker ergens op de laptop).

Windows eenmaal geïnstalleerd, dan zal je zien dat in apparaatbeheer een stuk of 6 vraagtekens / uitroeptekens voor apparaten staan. Die gaan we oplossen (zie 1e alinea)

Laatst bewerkt:
Alleen van toepassing als je in staat bent zelfstandig of met behulp van de Helpmij, de drivers voor de machine handmatig te zoeken en te downloaden van het w w w :

als Windows eenmaal draait, kun je met dit tooltje vaststellen welke drivers je nodig hebt.

Leen een "normale" XP CD van iemand en stop 'm in de drive, start er mee op en formatteer de harddisk. Installeer Windows en voer desgevraagd de key in (staat op een sticker ergens op de laptop).

Windows eenmaal geïnstalleerd, dan zal je zien dat in apparaatbeheer een stuk of 6 vraagtekens / uitroeptekens voor apparaten staan. Die gaan we oplossen (zie 1e alinea)
Ik was er al bang voor ...
Van harte dank voor de snelle reactie. We gaan aan de slag.
Gr. John

Of het w w w afstropen naar iemand die dezelfde machine en dús dezelfde recovery cd heeft.

Of het w w w afstropen naar iemand die dezelfde machine en dús dezelfde recovery cd heeft.

Mag ik iets toevoegen?
Gebruik nu Drivermax, gratis en werkt veilloos...
Deze zoekt automatisch de goede drivers, zelfs degene die onbekend zijn, bij de onbekende geeft ie een match in een percentage weer, bijvoorbeeld 98% goede drivers, zodat je een leidraad hebt wat je nou nodig hebt.

Niet geschoten is altijd mis, dus uitproberen met kans op de juiste drivers lijkt mij een prima plan.
Ik neem aan dit het tooltje "veilig" is? (Daarmee bedoel ik het volgende: ik heb ooit wel eens iets soortgelijks voorbij zien komen op het w w w , maar na downloaden bleek dat het stijf stond van de spyware)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan