Productcode win 10

• Onderwerp starter Onderwerp starter rama
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

rama

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
26 jan 2001
Hallo, Ik heb een nieuwe computer gekocht met win 10 voor geinstalleerd.
Alle verdere programma's er bij gezet geen probleem
Maar nu het vreemde bij opnieuw opstarten was hij al gelijk geregistreerd?
Ik heb de productcode gewijzigd, maar ik kan dat nergens terug vinden of dat nu goed geinstalleerd is.
Heeft iemand een idee waar ik dat nummer terug kan vinden?
Ik heb mijn nieuwe computer opnieuw geregistreerd met het bijgeleverde serie nr.

Wat nu als ik mijn oude computer aan een kennis geef werkt deze dan nog op de geregistreerde versie die op de oude computer staat??

Gr. Rama

Heb je er geen Windows DVD bij gekregen met een code?

Ik heb de productcode gewijzigd,
Ik heb mijn nieuwe computer opnieuw geregistreerd met het bijgeleverde serie nr.

Wat heb je nu eigenlijk gedaan en waarom, een nieuwe PC is als je hem aanzet al digitaal geactiveerd.

Wat nu als ik mijn oude computer aan een kennis geef werkt deze dan nog op de geregistreerde versie die op de oude computer staat??
En wat heeft dat te maken met de nieuwe computer? die was geupgrade naar W10?

Heb het misschien een beetje omslachtig geschreven!
Mijn nieuwe computer was wel digitaal geactiveerd, maar kreeg een melding dat ik eerst windows 10 moest activeren, dus heb ik netje de activatiecode er in gezet en dat gaat nu goed.
Waarom ging ik twijfelen omdat mijn favorieten van internet ook weer op deze nieuwe computer staan, weet wel dat je vroeger kon zien welke activatiecode je had gebruikt.

Mijn oude computer gaat naar een kennis, en deze staat natuurlijk ook nog aangemeld op mijn naam bij outlook, kan ik dat dan zomaar zonder meer veranderen??

Groetjes Rama

Mijn nieuwe computer was wel digitaal geactiveerd, maar kreeg een melding dat ik eerst windows 10 moest activeren
Dan was dat nog niet gedaan, maar dat werkt nu.

Je zou op je oude W10 opnieuw kunnen installeren zonder key in te geven, ding is al geactiveerd, is alles van jou eraf.
Kwestie van juiste versie ophalen.
https://www.microsoft.com/nl-nl/software-download/windows10

En het account van outlook is persoonlijk.

Hartstikke bedankt Lange Pier,

Ben weer een stukje wijzer :) Ik zal niet zeggen ouder :D:D

Het gaat nu zeker goedkomen, en zo niet dan meld ik mij weer :thumb:

Groetjes Rama

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan