productcode windows me

Status
Niet open voor verdere reacties.

nijhof

Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2005
Hallo,

Ik heb een aantal grote problemen gehad met mijn oude pc.Ik had o.a. een kapotte floppydrive en 1 van mijn 2 geheugenkaarten is kapot. Dit allemaal dankzij mijn jongste zoon van anderhalf. Nu wil ik graag windows me installeren maar dat xxxjoch heeft ook met mijn productcodes gespeeld die ik nu dus nergens weer kan vinden. Ik weet niet of ik dit op een forum kan vragen maar ik zie geen andere mogelijkheid. Kan iemand mij helpen aan die 5 codes?

Vriendelijke groet nijhof

Dit blijft illigaal. Ookal heb je er nog een mooie uitleg voor.

Hallo Bandit123,

Het heeft indirect daar wel mee te maken. Ik heb nog een bericht geplaatst nl. NTKERN als je dat leest is dat het vervolg op himem.sys foutmelding. Ik kreeg daar antwoord van Mailel9 over het uithalen van de geheugenkaarten. Dat heb ik gedaan en nu blijkt dat de ene kaart NTKERN aangeeft en met de andere kan ik nog in de veilige modus opstarten.Alleen had ik al van alles geprobeerd.Ik heb als laatst geprobeerd om ME op te starten waar mijn zoontje dus mee gespeeld heeft,want die heb ik nl zelf. Toen ik dus in de veilig modus opstarte en daarna de pc afsloot en opnieuw opstarte begon hij vanzelf weer verder te gaan met installeren, waar ik eerder de boodschap van NTKERN kreeg. Maar anders moet ik eerst zien of ik een andere Windows van iemand anders kan lenen.en nu met PAsen in aantocht zit niemand daarop te wachten.
Bandit volgens mij was jij toch degene die gelijk al door had dat de floppydriven stuk was? Toppie van je.
Is er niet iemand die mij die productcodes wil geven?

groetjes nijhof

Is er niet iemand die mij die productcodes wil geven?

t'Is wel een intelligent kind als het zo zijn vaders leven weet te verzieken. Weet haarfijn de de dingen er uit te halen waar zijn vader te veel mee bezig is. :cool:
Was hij een toren aan het bouwen van al die produktcodes? :D

windows me

misschien een domme vraag, maar is me hetzelfde als windows 2000?

senior

Doet die pc het nog wel? Want als er nu nog een windowsversie opstaat, dan kun je met het programma belarc zien wat je eigen productcode op die pc is. Of als je nog een andere pc hebt met winME.

http://www.belarc.com/free_download.html Trouwens, hier kun je nog veeeel meer leuke dingen ontdekken.

Als het programma gestart is moet je ongeveer naar de helft van de pagina gaan. Daar staat je windows key.

Laatst bewerkt:
Hallo allemaal,

Intussen ben ik er uit.Bedankt voor jullie medewerking. Een van de geheugenkaarten was stuk ,dus nu heb ik nog maar 32 MB.Maar hij doet het wel. Iemand was zo aardig mij de productcodes te geven. Nu zitten mijn kinderen inmiddels achter de oude pc.
En Elisa....dat intelligente kindje was het leven van zijn moeder aan het verzieken.Want het was mijn uitdaging om die oude pc weer aan de praat te krijgen.Ook al was het alleen al om te laten zien,dat niet alleen mannen hiermee overweg kunnen. Ik ben zelf via dit forum in kontakt gekomen met allerlei mensen ,die mij flink hebben geholpen.De computernerds in mijn omgeving hadden er nog nooit van gehoord. Dus... ik als vrouw zijnde ben ontzettend trots dat het mij mede dankzij jullie is gelukt.Petje af! Hartelijk dank allemaal.

Nu moet ik alleen nog aan een extra geheugenkaart zien te komen. Misschien hebben jullie daar ook nog wat tips voor me?
Er staat Compaq 323011-001 op en een streepjescode:0W98B409B3V .Kan iemand hier wat mee? Graag een adres in de omgeving van Zwolle.

Hartelijk dank nijhof

En Elisa....dat intelligente kindje was het leven van zijn moeder aan het verzieken
LOL, ja uit Nijhof kun je ook niet veel opmaken :p

Wat dat geheugen betreft. Dat nummer is niet te vinden op DEZE site van geheugens. Maar, misschien zie je nog iets dat ook op je reepje staat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan