Productcode Windows Vista Home Premium?

• Onderwerp starter Onderwerp starter yauz
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

yauz

Gebruiker
Lid geworden
19 aug 2007
Hallo,

Ik heb een paar weken geleden bij de Aldi een Medion MD 8824.
Ik ben er achter gekomen, wil ik Words gebruiken, dan moet ik de productcode invoeren.
Ik heb op alle meegeleverde cd-hoezen gekeken, maar tevergeefs er staat nergens een
unieke productcode..

Heeft iemand raad?
Weet wat ik nu kan doen?

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Groetjes J.

Als het goed is, zit bij je Medion computer ook een "help-desk-service". Een telefoonnummer dus.

Ik zou het hier even proberen, want ik denk dat ze bij de Aldi zelf er helemaal niks van weten!!

Als je op het pictogram klikt, dan zou je automatisch informatie krijgen hoe je de productcode krijgt.
Deze zal je per email binnen krijgen en is een registratie code die 60 dagen geldig is.
Daarna moet je beslissen of je het verder wilt gebruiken, maar ja dan kost het wat eurootjes.

gr. marcel

mijn buurjongen heeft ook een medion van enkele maanden, op zijn pc staat aan de achterkant een sticker met de code. Ik zou zeggen: zoek eens op de behuizing van de pc

mijn buurjongen heeft ook een medion van enkele maanden, op zijn pc staat aan de achterkant een sticker met de code. Ik zou zeggen: zoek eens op de behuizing van de pc

Die code is de licentie van Windows Vista/XP. De licentie van office , waar Word dus vandaan komt is apart. Meestal krijg je een 60/90 dagen versie waarna je kunt beslissen het wel of niet aan te schaffen.Ik zou eerst eens bellen naar medion hoe het nu precies zit.

Een uitprobeerversie van Word? Ze worden enkel gieriger bij MS zeker? Elke pc die ik ken had Word echt voorgeïnstalleerd. Is dat een nieuwe trend?

Word zit natuurlijk in Office, maar op veel pc's is Word en Excel LOS voorgeïnstalleerd (en dus niet deel-uitmakend van een Office Suite). Ik denk dat het hier wel het geval is, maar dat ze hem niet geactiveerd hebben.

Heb jij een postduif? Dan hang ik er wel een kopietje Office 2007 Professional NL aan. :D

Bij mijn Medion laptop (drie jaar oud) staat de Word-code achterop het doosje van de Works-suite; of heb je daar ook al gekeken?

Heey Bond!

Ja dat zou heel mooi zijn,
Ik bericht je even de naam van mijn Postduif!

Bedankt.

Tot mijn spijt ziet ik dat ik niet kan priveberichten..

Ik kan geen CD van 700MB mailen, dus het was puur theoretisch gesproken uiteraard.

Oke,

Beetje dom van me.. Wat kan ik nu het beste doen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan