productcode

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maiwand

Gebruiker
Lid geworden
26 jan 2004
hallo,

kan iemand mij helpen?
als ik windows (xp) wil updaten komt er te staan:
Kan de productcode niet controleren.
kan iemand mij helpen deze probleem op te lossen :)

Mvg Maiwand

neeh den*** nie....cd was niet van mij en ik heb erop gezet was al zo toen k mijn pc kocht...maar hij wil nu nietupdaten kan het geholpen worden?

Maiwand,

Veel wijzer wordt ik niet uit je bericht maar ik denk dat er het volgende staat.
Je hebt geen legale versie van XP, deze stond er al op toen jij de pc kocht.

Als het bovenstaande klopt en jij hebt de computer gekocht bij een bedrijf dan zou ik even terug gaan naar dat bedrijf.
Op jouw computer zou een sticker van windows moeten zitten met een productkode.
Als het bedrijf dit er niet heeft opgeplakt dan hebben ze jouw dus een illegale versie van XP er op gezet en die kun je dus NIET updaten.
Twee dingen, het bedrijf geeft jou de legale productcode plus sticker of je meld dit bij microsoft en dan ondernemen zij wel actie tegen dat bedrijf.

Heb jij de computer NIET bij een bedrijf gekocht maar bij een particulier dan heb jij helaas pech en zul je een orginele versie van XP moeten kopen.

Suc6.

Maiwand,

Dat is dan vervelend voor jou.
Ik zag dat je geen mailtjes wilt ontvangen via helpmij, misschien had ik je nog wel iets wijzer kunnen maken.

Geachte,

wat je zou kunne proberen is het volgende, dit is namelijk wat ik heb gedaan, ik heb wel een orginele versie gekocht in de winkel, maar ik ben niet zo blij met het beleid van microsoft, heb me dus niet geregistreerd, maar kan wel updaten, omdat ik het onderstaande heb gedaan.

Ga naar Start - Uitvoeren en typ in regedit.exe. Ga nu naar HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion, dubbelklik op RegDone en voer bij waardegegevens het cijfer 1 in.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan