Productcode??

Status
Niet open voor verdere reacties.

astrid9017

Gebruiker
Lid geworden
20 jul 2007
Ik heb sinds een weekje een laptop en wilde vandaag word gebruiken. Nou heb ik het probleem dat ik een productcode moet opgeven. Ik zou dus niet weten welke! Ik heb de aanwijzingen gevolgd maar ik heb niets gevonden. Iemand een idee? Het is Microsoft Office Word 2007

Het programma stond er al op dus ik heb niets met cd's geïnstalleerd.

De productcode bevindt zich doorgaans op een oranje of gele sticker op de achterzijde van het doosje van de cd- of dvd-rom. Als de versie van Windows die je gebruikt, op voorhand door de computerfabrikant is geïnstalleerd, vindt je de productsticker van Windows waarschijnlijk op de computer of in de documentatie die bij de computer is geleverd.

Grtz.

Het programma stond er al op dus ik heb niets met cd's geïnstalleerd.

Weet je zeker dat Office 2007 geen trial-versie is?
Vaak kun je het programma dan maar 60 dagen proberen.
Welk merk en type laptop heb je? :)

Dat is inderdaad vaak het geval en zo nu dus bij jou ook. Het is een probeer versie die je 60 dagen mag gebruiken en daarna vraag hij om een productcode die je dus moet aanschaffen. Dat kost dus geld.
Verwijder dus deze versie of betaal ervoor. TIP: Je kan Open Office nemen. Die is geheel gratis en je kan er alle MS Office documenten mee openen en bewerken.

Oke, dankjulliewel. Ik heb mijn laptop dus even opgedraaid en aan de onderkant een Product Key gevonden.
Maar ik krijg de melding dat de code onjuist is :(

Weet je zeker dat Office 2007 geen trial-versie is?
Vaak kun je het programma dan maar 60 dagen proberen.
Welk merk en type laptop heb je? :)

Ik heb de HP 530

En ik kan Word 25 keer zonder code gebruiken. Daarna worden er een hoop elementen van Word uitgeschakeld

Laatst bewerkt:
Dat zal de key van je Windows versie wel zijn dan en niet van Office.
Dan zal je het helaas moeten aanschaffen of Open Office moeten nemen.

Dit zal inderdaad de productcode van je Windows versie zijn.
Ik zie helaas op de HP-website niet dat er Office is voorgeïnstalleerd, maar vaak is dit inderdaad een trial-versie van maar 60 dagen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan