Producten voor goeie game pc samen te stellen ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

sander1988

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2007
Weet iemand waar ik producten kan komen met deze eisen of wild miss iemand voor me opzoeken en zeggen hoe ze heten en hoe duur het is :

Voeding > 600 wat
Processor > 4.2 ghz liefst AMD
Videokaart > 512 mb of hoger klok snelheid 1000 mhz of hoger gewoon goeie videokaart een highcard . (zat te denken aan G-Force 8800 GTS met 734 MB
Moederbord heb geen verstand van gewoon een goeie met 6 banken voor geheugen
geheugen : DDR 2 - 6 gb MB ram
2 hardeschrijven van 500 GB moet raid kunnen instellen.( intern in pc bouwen )
DVD RW driver
Goeie geluidskaart met waar 7.1 surround boxen op kan .
Andere drivers die handig zijn geen flauw idee welke nog meer.
22 INCH beeldscherm met reactie tijd 2 ms
Razor muis ( met draad )
Draadloos toetsenbord voor plug and play waar ik geluid bij kan instellen op toetsenbord met alles erop en eraan.
MEt game kast metveen gleuv erin waar ik externe harddisk kan in doe voor backups en graag aan bovenkant een gleuv waar ik al me cd-roms in kwijt kan.
En windows vista cd-rom erbij premium edition.( om er zelf op te gooien )
Graag een van de nieuwste biossen (waar makkelijk mee is om te gaan )
Waarom ik dit nodig heb ik ben een grafische ontwerpen dus heb beetje goede grafiche en snelle computer nodig en speel ook regelmatig spelletjes :thumb:
Uittesten van me eigen games 3D en bestaande games bijv Cod 2, Fear die nieuwste
en wil graag dat ik ze op volle vermogen op mooist kan draaien zonder leg ofiets of dat je beeld gaat schuiven

Mijn butget is 2000 euro dus als de pc nog beter kan onder dit budget wl ik het graag weten.

Als iemand deze pc voor mij in elkaar wild zetten voor het bedrag wil ik wel weten wat het systeem allemaal kan enz.

Heel graag zelfs plaats een bericht en ik neem wel contact met je op.

nou de processor heb je al genoemd: een amd athlon x2 4.2 ghz.
de 8800gts met 786mb video is een goede keus maar voor 2000euro is een 8800 gtx of zelfs een ultra niet verkeerd.
ddr2 6gb is niet mogelijk met zes geheugen bankjes. tenminste je mag mij wel eens een mob o laten die zes geheugen bankjes ondersteund.
oja als je 6gb wilt moet je trouwens een 64bit versie van windows hebben.
en voor een 22 inch scherm moet je maar eens op :

www.kieskeurig.nl

dus een geforce 8800 GTX kaart ultra heet ie toch die ji bedoeld?
en je heb toch moederbords met 6 banken waar je 6 keer 1024 mb geheugen ik akn kan doen. Weet alleen niet hoe zoon moederbord heet, heb niet veel verstand van moederborden het is je bron van je pc dat is het wat ik weet ja en je voeding natuurlijk dan
maar weet ji dan wat een van de betere moederboorden zijn.( merk graag + type )

En Ik heb dan nog een dell pc in de aanbieding staan miss wil je kopen 3.2 ghz intel duo
videokaart xradeon 256 hypermemory 3 GB geheugen voeding 300 wat 140 GB Hardeschrijf ,Soundblaster geluidskaart .Ieder geval 1.5 jaar geleden was het een van de betere pc nu nog steeds maarja ik doe hem dus weg omdat ik niet alle mogelijkheden heb om hem te upgraden enz want dell heeft bepaalde componenten, maarja als je hem koopt moet je wel muis erbij kopen 19 inch beeldscherm toetsenbord draadloos plug andplay muis merk trust me met draad . Je kan de pc nog helemaal overklokken als je wild maar weet nietof verstandig is.
Als het goed is zit er ook nog garantie op had namelijk 2 jaar garantie en Service tag nummer staat gewoon op de PC , Problemen met pc ga je naar www.dell.com en rest zie je vanzelf. Staan ook handleidingen op enz. Het is een Dimension welke weet ik niet maar ik dacht een 5200

Als je nog meer info wil weten stuur memaar prive message , hij was toen dertijd 1600 nieuw met beeldscherm en toetdsenbord muis . Nog een ding hj draaid op Windows Home edition er zit een permanente Northon antivirus bij die je kan upgraden wanneer er nieuwe updates zijn,recovery cd , Word 2003 , drivers cd . Kort gezegd alle cds krijg je erbij
Ik raad degene aan die de pc wild kopen gooi er geen ander besturing systeem op dan Windows home edition.

Laatst bewerkt:
en je heb toch moederbords met 6 banken waar je 6 keer 1024 mb geheugen ik akn kan doen. Weet alleen niet hoe zoon moederbord heet, heb niet veel verstand van moederborden het is je bron van je pc dat is het wat ik weet ja en je voeding natuurlijk dan
maar weet ji dan wat een van de betere moederboorden zijn.

En Ik heb dan nog een dell pc in de aanbieding staan miss wil je kopen 3.2 ghz intel duo
videokaart xradeon 256 hypermemory 3 GB geheugen voeding 300 wat 140 GB Hardeschrijf ,Soundblaster geluidskaart , ieder geval 1.5 jaar geleden was het een van de betere pc nu nog steeds maarja ik doe hem dus weg omdat ik niet alle mogelijkheden heb om hem te upgraden enz want dell heeft bepaalde componenten, maarja als je hem koopt moet je wel muis erbij kopen 19 inch beeldscherm toetsenbord draadloos plug andplay muis merk trust me met draad .

Als je nog meer info wil weten stuur memaar prive message , hij was toen dertijd 1600 nieuw met beeldscherm en toetdsenbord muis . Nog een ding hj draaid op Windows home edition er zit een permanente Northon antivirus bij die je kan upgraden wanneer er nieuwe updates zijn,recovery cd , Word 2003 , drivers cd . Kort gezegd alle cds krijg je erbij
Ik raad degene aan die de pc wild kopen gooi er geen ander besturing systeem op dan Windows home edition.

Laatst bewerkt:

ik snap hem niet even wat duidelijker.

en als je een goed mobo wilt zou ik wel voor een intel gaan deze processors presteren namelijk veel beter neem nou een asus striker extreme met een intel core 2 duo e6600 of 6700.
en een 880ultra erin in sli.
4gb geheugen dan heb je een echt highend systeem

alleen servers heben 6 banken of meer.

kijk naar high end borden als je toch veel wil betaalen ;)

asus crosshair of de striker extreem bijde goede moederborden.

de extreem is een intel versie en de crosshair voor amd 64 64x2 cpu's

zal zo wie zo gaan voor een core 2 duo cpu deze zijn op het moment de beste.

jep een striker extreem in combinatie met een quad core cpu
en een 8800gtx of ultra.

okeej hartelijk bedankt jongens,

Ik neem van jullie aan dat ik die hardware er in moet gooien om de pc beter te laten draaien :
Striker Extreme
Videokaart 8800 GTX neem ik hem wel van MSI als die dat hebben.
en intel Qwuad core CPU processor.
Met 4 GB geheugen dan
Met Windows vista er op laten draaien:D

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan