sander1988
Gebruiker
- Lid geworden
- 5 jul 2007
Weet iemand waar ik producten kan komen met deze eisen of wild miss iemand voor me opzoeken en zeggen hoe ze heten en hoe duur het is :
Voeding > 600 wat
Processor > 4.2 ghz liefst AMD
Videokaart > 512 mb of hoger klok snelheid 1000 mhz of hoger gewoon goeie videokaart een highcard . (zat te denken aan G-Force 8800 GTS met 734 MB
Moederbord heb geen verstand van gewoon een goeie met 6 banken voor geheugen
geheugen : DDR 2 - 6 gb MB ram
2 hardeschrijven van 500 GB moet raid kunnen instellen.( intern in pc bouwen )
DVD RW driver
Goeie geluidskaart met waar 7.1 surround boxen op kan .
Andere drivers die handig zijn geen flauw idee welke nog meer.
22 INCH beeldscherm met reactie tijd 2 ms
Razor muis ( met draad )
Draadloos toetsenbord voor plug and play waar ik geluid bij kan instellen op toetsenbord met alles erop en eraan.
MEt game kast metveen gleuv erin waar ik externe harddisk kan in doe voor backups en graag aan bovenkant een gleuv waar ik al me cd-roms in kwijt kan.
En windows vista cd-rom erbij premium edition.( om er zelf op te gooien )
Graag een van de nieuwste biossen (waar makkelijk mee is om te gaan )
Waarom ik dit nodig heb ik ben een grafische ontwerpen dus heb beetje goede grafiche en snelle computer nodig en speel ook regelmatig spelletjes :thumb:
Uittesten van me eigen games 3D en bestaande games bijv Cod 2, Fear die nieuwste
en wil graag dat ik ze op volle vermogen op mooist kan draaien zonder leg ofiets of dat je beeld gaat schuiven
Mijn butget is 2000 euro dus als de pc nog beter kan onder dit budget wl ik het graag weten.
Als iemand deze pc voor mij in elkaar wild zetten voor het bedrag wil ik wel weten wat het systeem allemaal kan enz.
Heel graag zelfs plaats een bericht en ik neem wel contact met je op.
Voeding > 600 wat
Processor > 4.2 ghz liefst AMD
Videokaart > 512 mb of hoger klok snelheid 1000 mhz of hoger gewoon goeie videokaart een highcard . (zat te denken aan G-Force 8800 GTS met 734 MB
Moederbord heb geen verstand van gewoon een goeie met 6 banken voor geheugen
geheugen : DDR 2 - 6 gb MB ram
2 hardeschrijven van 500 GB moet raid kunnen instellen.( intern in pc bouwen )
DVD RW driver
Goeie geluidskaart met waar 7.1 surround boxen op kan .
Andere drivers die handig zijn geen flauw idee welke nog meer.
22 INCH beeldscherm met reactie tijd 2 ms
Razor muis ( met draad )
Draadloos toetsenbord voor plug and play waar ik geluid bij kan instellen op toetsenbord met alles erop en eraan.
MEt game kast metveen gleuv erin waar ik externe harddisk kan in doe voor backups en graag aan bovenkant een gleuv waar ik al me cd-roms in kwijt kan.
En windows vista cd-rom erbij premium edition.( om er zelf op te gooien )
Graag een van de nieuwste biossen (waar makkelijk mee is om te gaan )
Waarom ik dit nodig heb ik ben een grafische ontwerpen dus heb beetje goede grafiche en snelle computer nodig en speel ook regelmatig spelletjes :thumb:
Uittesten van me eigen games 3D en bestaande games bijv Cod 2, Fear die nieuwste
en wil graag dat ik ze op volle vermogen op mooist kan draaien zonder leg ofiets of dat je beeld gaat schuiven
Mijn butget is 2000 euro dus als de pc nog beter kan onder dit budget wl ik het graag weten.
Als iemand deze pc voor mij in elkaar wild zetten voor het bedrag wil ik wel weten wat het systeem allemaal kan enz.
Heel graag zelfs plaats een bericht en ik neem wel contact met je op.