• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

productiecapaciteitsplanning maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

baswerf

Gebruiker
Lid geworden
12 feb 2007
Berichten
6
Ik ben bezig met een productiecapaciteitsplanning en kom nu bij het volgende punt/probleem. Het bestand bestaat uit 3 afzonderlijke mappen dus allen bijgevoegd.
Ik selecteer bij “orders” een lampnummer waarna ik alle tijden per afdeling te zien krijg. Ik kan nu de tijd kopieren naar een werknemer waarna te zien is wanneer deze werknemer klaar is met het product. Nu zou ik eigenlijk willen dat het ordernummer ook bij werkzaamheden te zien is of anders het lampnummer. Misschien dat dit mogelijk is met opmerking invoegen?? Of dat de kleur meegenomen kan worden in de tijdbalk? (per proces)
Het tweede punt is dat als de order bij werkzaamheden te zien is ik ook achter het ordernummer de status wil kunnen zien. Wat zijn hier de mogelijkheden voor. Ik kan gewoon met = die andere cel doen maar dat is misschien lastig als er 2 mensen op een order werken.
Ik hoop dat iemand wat tips heeft of mij met 1 van de punten kan helpen.

gr. bas
 

Bijlagen

  • zip.zip
    12,3 KB · Weergaven: 19
Bas

plaats eens een link als je de vraag (tegelijk) op meerdere forums post:

link
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan