productkey windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rene1979

Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2012
Berichten
428
Hallo Allemaal,

Ik heb een nieuwe acer laptop me windows 7 home 64bit versie.
Ik vind de fabrieks software waardeloos wat er allemaal bij word geinstalleerd waar ik niks aan heb ik hb bijvoorbeel een gekochte avast vesie die ik wil ik niet installeren als er resten achter blijven van Macefee

Mijn vraag is ik heb hier thuis zelf een windows 7 Home 64 bit versie liggen kan ik daar de productkey van de laptop gebruiken ik heb op de onderkant een stikker zitten met een code en die wil ik dan in voeren zou dat werken ??

Ik zie wel dat de code op de stikker anders als at in windows 7 bij systeem taan.

Groetjes Rene
 
Ik heb een nieuwe acer laptop me windows 7 home 64bit versie.
Mijn vraag is ik heb hier thuis zelf een windows 7 Home 64 bit versie liggen kan ik daar de productkey van de laptop gebruiken
Wat is het verschil tussen Windows 7 Home 64 bit & Windows 7 Home 64bit?
Mijn advies; Gooi alle fabriekssoftware eraf met PC Decrapifier
 
dus ik kn gewoon een andere windows 7 home installeren die dus niet bij de laptop zit en gewoon de code wat op de stikker staat vermeld in voeren en aktiveren

wat het verschil is weet ik niet maar ik heb wel gelezen dat dat niet zou gaan een ander code op een andere windows omdat er een of andere nummer in windows verborger zit die gekoppeld is aan de product code als dat niet over een komt krijg je een foutmelding. of dit waar s weet ik niet
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb windows geinstalleerd en nu is hj al geactiveerd zonder dat ik een code heb ingevoerd maar dat is een oem code kan ik dna nu gewoon de code invullen wat op de stikker en die gebruiken om windows te aciveren en legaal maken
 
Ik heb op de link geklikt en uitgevoerd hij zegt dat er niks gevonden kan worden wegens dat iets is gewijzigd of verwijderd of uitgeschakeld is waar het op neer komt is dat er eronder staat dat ik een liceni kan kopen voor 179 euro
ik denk dat het niet geluk is om te valideren. In systeem staat wel dat hij geactiveerd is.
Ik heb wel een programma windows activator maar ik ga ik morgen proberen de code te wijzingen die op de sticker aan de onder van de laptop zit wil namelijk wel een legale.
Anders moet ik maar een nieuwe windows kopen als er geen andere optie aanwezig is.
 
Ik neem aan dat je de windows updates nog niet geïnstalleerd hebt ?
Zo niet dan moet je zien dat de update (windows activation technologie kb971033 ) geïnstalleerd is.
 
IK heb alleen de kale windows geinstalleerd zonder updates ik heb op de link geklikt wat in een eerder ander antwoord werd gegeven van daar uit werd mij gevraagd wat te installeren dat heb ik gedaan en toen kreeg ik de melding da een licentie moest kopen. Ja het is een OEM versie aar al een product ID in zat zag ik staan bij systeem wat mij op valt is dat op de sticker van de laptop product key staat en in windows product ID.
Voor valadatie heb ik deze link gebruik http://www.microsoft.com/genuine/val...displaylang=nl

Ik denk dat ik windows moet donwloaden die nog niet geactiveerd is en waar gene product ID of Key inzit
 
Laatst bewerkt:
De producht sleutel wat op de stikker zit werkt niet op het momet dat ik die intoest en oke toest zegt windows dit
de product code die u heeft ingevoerd komt niet overeen met het windows ID nummer dat is bij de eerste keer opstarten na de installatie.
Ik ga gewoon windows 7 opnieuw installeren die al geactiveerd is alleen werkt dan niet de valadatie dan zet ik die update uit bij windows update.
Dan gebuik ik deze code maar niet meer
 
dan gaat het dus niet want de zelfde windows wat in de fabrieksoftware zit die vind je nergens anders meer
 
ik heb gewoon home premium nl zelfde als op laptop maar ik heb me eigen er op gezet die al geactiveerd is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan